فصل نو ناگفته های استاد ناظری و پسرش در شیراز

۱۳۹۵/۰۴/۲۵ - ۱۱:۰۵:۳۳
کد خبر: ۴۳۱۶۶۳
فصل نو ناگفته های استاد ناظری و پسرش در شیراز
استاد شهرام ناظری و پسرش در باغ زیبای عفیف آباد شیراز به بیان دو باره کنسرت " ناگفته ها" آنهم در قالب و عنوان «ناگفته - فصل نو» می پردازند و از دیگر قطعاتی که معمول است و مورد استقبال مخاطبان در این کنسرت قرار می گیرد، می توان به «مثنوی‌خوانی» و قطعه خاطره‌انگیر «اندک اندک» اشاره کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، کنسرت استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری با عنوان «ناگفته - فصل نو» توسط موسسه فرهنگی هنری شهر آفتاب، جمعه و شنبه  ١ و ٢ مردادماه ١٣٩٥ ساعت ٢١ در باغ عفیف آباد شیراز به اجرا در می آید.
اعضای گروه را بابک غسالی (عود)، امین غفاری (ویولا)، پدرام فَریوسفی (ویلن)، سالار غفاربجویی (ویلنسل)، فرهاد صفری (سازنده و نوازنده زَروان - کارَنگ "سازهای ابداعی")، شهریار نظری (دف - بَم باژ "ساز ابداعی")،  مهرناز شاه محمدی، الناز حیدری و شیوا سروش (همخوان)
شهرام ناظری و حافظ ناظری در ادامه برگزاری تور شهرستان ها و اجرای کنسرت «ناگفته» در دیگر شهرهای کشور، میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی در شهر حافظ و سعدی، آن هم در باغ زیبای عفیف آباد می شوند.
استاد ناظری در راستای اجرای کنسرتش در فارس با ابراز خرسندی از حضور در جمع هنردوستان شیرازی بیان کرد: طی این سال‌های متمادی  فرصتی هایی دست داده تا برای مردم هنردوست این شهر چندین بار کنسرتی را برگزار کنم و امروز بسیار خوشحالم که با وجود بسیاری از مشکلاتی که در حوزه برگزاری کنسرت ها با آن مواجه هستیم می توانیم در خدمت مخاطبان شیرازی باشیم که البته در این مسیر، همکاری استانداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و دیگر مسئولان استان بسیار راه گشا بوده است.
وی تصریح کرد: هیچ یک از موانعی که سر راه من برای ارائه موسیقی رخ می‌دهد باعث نمی‌شود که جا خالی کنم و مانند برخی از هنرمندان از ایران بروم. اینجا سرزمین من است. من ایستاده‌ام.
حافظ ناظری هم ابراز داشت: استقبال کم‌نظیر مردم فرهنگ‌دوست شیراز من و اعضای ارکستر را همیشه شگفت‌زده کرده و ملاقات با مردم فرهنگ‌دوست و اصیل این شهر برایم خاطره‌ای فراموش‌ناشدنی رقم زده و امیدوارم بتوانم بارها برای مردمان خون گرم و هنر پرورش به اجرای برنامه بپردازیم. به هر ترتیب موسیقی «ناگفته» خوب یا بد اثری است که حداقل شبیه به هیچ کار موسیقی دیگری نیست و قضاوت درباره آن بر عهده مردم خواهد بود. امیدوارم در گذر زمان و در دل تاریخ هم این کار بتواند به ماندگاری برسد.
پدرام فریوسفی ویولن، میثم مروستی ویولا، امین غفاری ویولا، سالار غفاربجویی ویولن‌سل، بابک غسالی عود، فرهاد صفری بم‌باژ، شهریار نظری دف، مهرناز شاه‌محمدی و الهه حیدری گروه کر، اعضای گروه «ناگفته» را تشکیل می‌دهند.
با وجود اینکه کنسرت «ناگفته» تکیه‌اش بر اساس موسیقی کلاسیک می باشد، اما این اثر توانسته است همیشه از همان قطعه اول مورد توجه و استقبال مخاطبان قرار گیرد و تماشاگران همیشه با سکوت خود گروه را به خوبی همراهی کرده اند و بعضا در این راستا، استاد ناظری و گروهش، برای سورپرایز کردن مردم بدون هماهنگی با اعضای ارکستر قطعه خاطره‌برانگیر «اندک اندک» را اجرا کرده اند.
از دیگر قطعاتی که معمول است و مورد استقبال مخاطبان در این کنسرت قرار می گیرد، میتوان به «مثنوی‌خوانی» اشاره داشت که در دستگاه افشاری و به شکل سوال و جواب بین استاد شهرام ناظری و حافظ ناظری رد و بدل می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز