تاثیرات شبکه های اجتماعی بر جوانان

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۳۲۵۳۰
تاثیرات شبکه های اجتماعی بر جوانان
رئیس پلیس فتا استان فارس گفت: بیشترین تاثیر شبکه های اجتماعی بر جوانان را عادی شدن روابط بین دختران و پسران است.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "سیدموسی حسینی" اظهارداشت: این روزها اپلیکیشن ها نسل جوان را به دریایی از روابط با جنس مخالف متصل می‌کند که تبعات آن روابط زنجیره ای است.
وی افزود: این بدان معناست که رابطه داشتن با چندین نفر را برای پسران و دختر‌ها عادی می‌سازد، یعنی فرد در طول یک روز با چندین نفر وارد رابطه‌ای نامعلوم می‌شود که دراین بین ممکن است چند رابطه از آن به روابط نامشروع برسد.
رئیس پلیس فتا استان فارس ادامه داد: همین مسئله سبب می‌شود تا پسران و دختران جوان به اینکه رابطه‌های عاطفی زنجیره‌ای برقرار سازند، عادت کنند، هر کدام از این روابط به دلیل اینکه به احتمال بالای 90 درصد به هیچ سرانجامی نمی‌رسد یکشکست روحی سنگین برای آن‌ها پدید می‌آورد.
سرهنگ حسینی در مورد شکست‌های پیاپی جوانان در رابطه با جنس مخالف که نتیجه آن ایجاد عقده‌های روحی و روانی می شود بیان کرد: این روابط و خیانت های پی در پی علاوه بر شکست های روحی، موج بی‌اعتمادی را در جنس مخالف به وجودمی‌آورد و در ‌نهایت سبب شکل گیری عقده‌های روحی می‌شود که حتی نمی تواند به ازدواجش فکر کند.
وی گفت: به این ترتیب فرد پس از یک سال متوجه می‌شود که از طریق این اپلیکیشن‌ها با افراد نا‌آشنایی وارد رابطه شده و از هر کدام از این روابط تلخی و شکستی برایش به جامانده و حالا ذهنیت منفی‌اش اصلا اجازه نمی‌دهد که اعتماد کند.
رئیس پلیس فتا استان فارس تصریح کرد: در نتیجه باید در کارکرد با شبکه های اجتماعی و برقراری ارتباط با اشخاص ناشناس در این شبکه ها وسواس به خرج داده و هر کسی را محرم اصرار خود ندانیم و به هر پیامی جواب مثبت ندهند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز