برداشت میلیونی پسر ۱۴ ساله از حساب پدر

۱۳۹۵/۰۴/۲۷ - ۰۹:۱۸:۵۴
کد خبر: ۴۳۲۵۳۵
برداشت  میلیونی پسر ۱۴ ساله از حساب پدر
فرمانده انتظامی شهرستان فسا استان از کشف پرونده برداشت غیرمجاز از حساب فردی میانسال که توسط پسر 14 ساله اش انجام شد، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "علی شیبانیان" اظهارداشت: مردی 45 ساله ساکن فسا با مراجعه به پلیس فتا شهرستان فسا مدعی برداشت مبلغ حدود 2 میلیون تومان ظرف 5 روز از حساب خود به صورت ایترنتی شد.
وی ادامه داد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و رسیدگی به آن در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا بیان کرد: اقدامات فنی پلیس فتا در خصوص پرونده منجر به شناسایی فرد متهم و عامل برداشت که پسر 14 ساله شاکی است شد.
سرهنگ شیبانیان بیان کرد: زمانی که شاکی پرونده با شوق زیاد از کشف پرونده به پلیس فتا مراجعه کرد و متوجه شد عامل برداشت پسر 14 ساله خودش بوده است، در بهت فرو رفت.
وی گفت: بررسی های انجام شده در این خصوص نشان داد که این نوجوان با خرید نرم افزار از یکی از سایت های معتبر اینترنتی حساب پدرش را خالی کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان فسا در این خصوص هشدار داد: والدین بایستی در نگهداری رمز و اطلاعات حساب خود دقت و از در اختیار قرار دادن آن اطلاعات به افراد جلوگیری نمایند، تا از بروز این حوادث در امان باشند لازم به ذکر است کودکان و نوجوانان با توجه به عدم اگاهی کافی ممکن است دست به چنین اقداماتی بزنند که هم خود و خانواده را دچار مشکلات عدیده نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز