رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فارس خبرداد:

کشف ۱۴۹ کیلوگرم موادمخدر در فارس

۱۳۹۵/۰۴/۲۸ - ۱۰:۲۰:۱۹
کد خبر: ۴۳۳۲۳۲
کشف ۱۴۹ کیلوگرم موادمخدر در فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 149 کیلو و 500 گرم موادمخدر از نوع حشیش در سه عملیات جداگانه در فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمدجعفر تولایی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فارس هنگام کنترل خودروای عبوری در اطراف شهرستان شیراز به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شدند.
وی ادامه داد: زمانی که ماموران قصد متوقف کردن خودرو را داشتند، راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران متواری که پس از مسافتی تعقیب و گریز در یک از خیابان ها شیراز راننده با رها کردن خودرو اقدام به فرار کرد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: در بازرسی از این خودرو ۹۰ کیلوگرم حشیش کشف و خودرو به پلیس مبارزه با موادمخدر انتقال داده شد.
تولایی در ادامه از کشف 59 کیلو حشیش در شهرستان داراب خبر داد و گفت: ماموران انتظامی داراب پس از آنکه مطلع شدند چند قاچاقچیان قصد جابجایی و انتقال مقادیری موادمخدر با یک دستگاه خودرو پراید از یکی از روستاهای شهرستان داراب به سمت این شهرستان را دارند، در این خصوص وارد عمل شدند.
وی گفت: با استقرار ماموران در طول مسیر تردد قاچاقچیان خودرو آنها شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 28 کیلو 500 گرم حشیش کشف و راننده آن دستگیر شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اضافه کرد: این ماموران در عملیات دیگری در بازرسی از یک دستگاه خودرو سمند 31 کیلوگرم حشیش که به طرز ماهرانه ای در داخل خودر جاسازی شده بود کشف کردند.
 تولایی ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با عناصر توزیع موادمخدر، از شهروندان درخواست کرد: هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز