رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان:

کشف ۲۶۴ کیلوگرم تریاک در فارس

۱۳۹۵/۰۴/۲۹ - ۱۱:۰۸:۲۵
کد خبر: ۴۳۳۸۷۹
کشف ۲۶۴ کیلوگرم تریاک در فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 264 کیلو و 400 گرم تریاک در شش عملیات جداگانه طی 24 ساعت گذشته در فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سرهنگ "محمدجعفر تولایی"اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان نورآباد هنگام کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان از دستگاه خودروتریلر حامل بار لوله که قصد انتقال محموله موادمخدر از شیراز به سمت نورآباد را داشت ۹۵ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در کابین خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه دو نفر ار دستگیر کردند.
وی ادامه داد: در لارستان نیز ماموران انتظامی آن شهرستان پس از شناسایی یک دستگاه خودرو سواری پیکان حامل موادمخدر،‌آن خودرو را در اطراف آن شهرستان متوقف و در بازرسی از آن ۷۷ کیلوگرم تریاک کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس بیان کرد: درعملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان نی ریز هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه خودرو زانتیا به که در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به حمل موادمخدر می کردند ۵۹ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود کشف و راننده خودرو به همراه همسرش دستگیر شدند.
سرهنگ تولایی اضافه کرد: این ماموران در عملیات دیگری هنگام کنترل خودروهای عبوری در ایست و بازرسی قطروئیه به یک دستگاه خودرو نیسان که از کهنوج عازم کرمانشاه بوده مظنون و پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از آن نزدیک به 5 کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
وی در ادامه از کشف 18 کیلو و 900 گرم تریاک در شهرستان فسا خبر داد و افزود: ماموران انتظامی این شهرستان پس از آنکه به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک شدند آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 18 کیلو 900 گرم تریاک کشف و در این رابطه دو نفر را دستگیرکردند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان سپیدان نیز با برپایی تور ایست و بازرسی در محور سپیدان به سمت یاسوج، به دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و پیکان سفید مظنون و در بررسی مشخص شد خودرو پژو حامل 9 کیلو و 500 گرم تریاک و 900 عدد قرص روانگردان می باشد که توسط خودرو پیکان اسکورت می شود که در این رابطه 4 سرنشین خودروها دستگیر شدند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز