مدیرعامل کانون جوانان نگاه فردا:

طرح های محله محور شروعی جدید در توسعه اجتماعی کشور

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۵:۰۱
کد خبر: ۴۳۵۶۳۴
طرح های محله محور شروعی جدید در توسعه اجتماعی کشور
مدیرعامل کانون جوانان نگاه فردا گفت: طرح های محله محور شروعی جدید در توسعه اجتماعی کشور و توانمندسازی جوانان است.
مهداد معصومی درگفتگو با خبرنگار برنا ازفارس با تاکید برای اجرای دو طرح محله محور  برای اولین بار درکشور توسط این کانون در شهر شیراز اظهارداشت: دو طرح توانمند سازی جوانان برای اولین بار در محله سنگ سیاه و پانصد دستگاه شهر شیراز توسط کانون جونان نگاه فردا طراحی و اجرا می شود که زمینه ساز رشد و ارتقاء سطح اجتماعی جوانان بصورت پایدارخواهد بود.
وی افزود: این طرح ها با افزایش روحیه مشارکت و مسئولیت پذیری اجتماعی جوانان سعی می کند تا ظرفیتها ، منابع مالی و انسانی در سطح شهر را بصورت محلی جهت کاهش آسیب ها و معظلات اجتماعی به کار بگیرد و بدین وسیله ، زمینه توسعه مهارت ها و جایگاه جوانان درعرصه اجتماعی فراهم شود.
ایده پرداز طرح محله محور جوانان اضافه کرد: دراین طرح  به دنبال استفاده از ظرفیت های جوانان درهرمحله برای آموزش ورشد فرهنگی هستیم تا با ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی سطح مهارت های این قشر تاثیر گذار افزایش یابد و درمسیر خودباوری و مسئولیت پذیری گام بردارند و در زمینه بهبود سطح زندگی شهروندان و کاهش آسیب های اجتماعی از طریق حضور محلی افراد بخصوص جوانان ایجاد شود.
مدیرعامل کانون جوانان نگاه فردا ضمن تقدیر از حمایت های مهندس افشانی استاندار  فارس از طرح های محله محور بویژه درمحله سنگ سیاه ، عنوان کرد: استاندار توانمند و آگاه فارس به منظور راه اندازی خانه جوان و تسهیل فعالیت ها همراه هستندو با جدیت اموررا پیگیری می کنند.
معصومی درادامه از همکاری مدیرکل  و معاون فرهنگی و امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان فارس تشکرکرد و ابرازداشت:  خوشبختانه دیدگاه حیدرعلی  کامیاب و علی رضایی  در خصوص امور جوانان بسیار روشن است و این افراد  گام به گام در انجام طرح های محله محور از جوانان حمایت می کنند.
وی سپس بیان کرد : هم اکنون درمحله سنگ سیاه طرح محله محور همیاران فرهنگ پاک درحال اجرا است  که  با رایزنی های مناسب شهرداری منطقه8، دفتر تسهیلگری بافتهای تاریخی و  اداره کل ورزش و جوانان زمین های ورزشی راه اندازی شده ،  برنامه های متعدد  نمایشگاهی اجرا گردید و  جوانان توانمند محله  جذب طرح شدند.
ایده پرداز طرح محله محور جوانان ادامه  داد: درمحله پانصد دستگاه نیز طرح جهت با شعار "جوان همراهی توانمند سازی " طراحی و در حال اجرا است که براساس آن   جشن میلاد امام زمان(عج) به همراه نمایشگاه  توانمندسازی سازمان های مردم نهاد برگزارشد و درکنار آن به جوانان محله  که به عضویت سمن ها درآمدند خدمات مختلف فرهنگی  و اجتماعی در قالب کلاس ها و برنامه های مختلف فراغتی  ارائه می شود.
مدیرعامل کانون جوانان نگاه فردا یادآور شد: نحوه دعوت از جوانان در طرح های محله محور به صورت مراجعه حضوری  و چهره به چهره به  درب منازل است تا بدین  وسیله زمینه  افزایش حضور و مشارکت جوانان فراهم شود.
معصومی خاطر نشان کرد: درطرح های محله محور، سازمان های مردم نهاد ورزش و جوانان فارس شامل ارم، رویای سبز چکاوک، دادآفرین پارس،کانون جوانان نگاه فردا با استفاده از اعضاءجوان و باانگیزه   خود مشارکت دارند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز