معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس خبرداد:

سواد رسانه ای و روزنامه نگاری آنلاین در شیراز

۱۳۹۵/۰۵/۰۲ - ۱۰:۴۱:۵۶
کد خبر: ۴۳۵۶۷۱
سواد رسانه ای و روزنامه نگاری آنلاین در شیراز
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه در حوزه رسانه در قالب دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر فارس خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، صابر سهرابی با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزشی یاد شده با ارائه مدرک معتبر از سوی مرکز آموزش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی روزهای ۱۹، ۲۰ و ۲۱ مرداد ماه ۱۳۹۵ برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی با حضور چهره های شناخته شده روزنامه نگاری ایران در موضوعات مورد علاقه خبرنگاران و اهالی رسانه برگزار می شود گفت: کسری نوری شمیرانی روزنامه نگار با تجربه در روز اول یعنی ۱۹ مرداد ماه، صبح و بعد ازظهر در ۶ ساعت به مباحثی همچون سرمقاله نویسی و روزنامه نگاری عملی خواهد پرداخت. 
این روزنامه نگار سوابقی همچون عضو شورای سردبیری روزنامه سلام، عضو شورای سردبیری روزنامه های آفتاب امروز، مشارکت، دوران امروز و نوروز، سردبیر روزنامه ایران، مدیر مسوول ایران ورزشی، سردبیر روزنامه اعتماد ملی، عضو شورای سردبیری روزنامه بهار و سردبیر روزنامه شهروند را در کارنامه دارد و درحال حاضر نیز مشاور و عضو شورای اطلاع رسانی وزارت نفت است.
معاون مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: آشنایی با روش های مصاحبه خلاق و سواد رسانه ای نیز موضوعاتی است که در ۲۰ مرداد ماه توسط رضا اسماعیل اوره از روزنامه نگاران قدیمی روزنامه اطلاعات و مدرس دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن می پردازد.
وی گفت: علی رضا کتابدار دیگر استاد علم ارتباطات نیز در کارگاه آموزشی گزارش تحلیلی و روزنامه نگاری آنلاین در روز سوم یعنی ۲۱ مرداد ماه مهمان اهالی رسانه شیراز خواهد بود. تدریس در دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیریت ضمایم روزنامه همشهری، سردبیری گردشگری خبرگزاری میراث فرهنگی و ریاست کمیته خبر بیستمین جشنواره ملی مطبوعات از سوابق این چهره فعال روزنامه نگاری و علم ارتباطات ایران است.
سهرابی با بیان اینکه ظرفیت این کارگاه های آموزشی محدود و برای اهالی رسانه شهرستانی خوابگاه در نظر گرفته شده است گفت: بخشی از هزینه برگزاری کارگاه رسانه دانشگاه تابستانه فرهنگ توسط هنرجویان تأمین می شود.
این مبلغ ۲۰۰ هزار تومان است که علاقمندان باید به حساب ۲۹۴۹۷۲ بانک سپه (خانه مطبوعات فارس) واریز و سپس با مراجعه به دفتر خانه مطبوعات فارس واقع در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و راشاد اسلامی فارس و یا فرم موجود درwww.fpressh.ir  حداکثر تا ۱۳ مرداد ماه ۱۳۹۵ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز