آزمون رانندگی خودروی هیبرید در شیراز برگزار شد

۱۳۹۵/۰۵/۱۰ - ۱۴:۴۵:۵۸
کد خبر: ۴۳۹۰۵۷
آزمون رانندگی خودروی هیبرید در شیراز برگزار شد
نخستین آزمون رانندگی خودروی هیبرید در پیست کارتینگ نمایشگاه بین المللی فارس برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس،  در نخستین تست درایو خودرو در پیست کارتینگ نمایشگاه بین المللی شیراز در شهرک گلستان، دو مدل خودرو «اس.یو.وی» و «سدان» توسط علاقه مندان رانده و آزموده شد.
در این تست درایو، برای نخستین بار به گفته مسئولان برگزاری 4 مرحله تست خودرو در تهران برگزار و اکنون نیز در شیراز این برنامه تکرار شد.
درحاشیه تست درایو شیراز که توسط ایرتویا برگزار شد، مدیر بازاریابی این شرکت در گفتگو با خبرنگاران، گفت: در این برنامه پرفروش ترین خودرو هیبرید بازار آمریکا برای نخستین بار تست شد.
فرزاد صالحی با بیان اینکه خودروهای هیبریدی تلفیقی از خودروهای برقی و بنزینی است، افزود: این گونه خودروها مصرف سوخت پایینی دارند و در آلودگی هوا از میزان آلایندگی کمی برخوردار هستند. 
وی به ویژگی های خودروهای هیبریدی اشاره کرد و گفت: در این خودروها در حالت درجا و سکون موتور بنزینی خاموش می شود و موتور برقی به کار می افتد، تا سرعت های زیر 40 کیلومتر از حالت برقی استفاده می کنند، در زمان شتاب گیری موتورهای این خودروها با یکدیگر یکپارچه می شوند و قابلیت دیگر آنها در زمان ترمزگیری است که موجب بازیافت انرژِ در باتری ها می شود.
گفتنی است: در ادامه نخستین تست درایو شیراز، یک خودرو «اس.یو.وی» و یک محصول «سدان» هیبریدی با حضور خانواده ها تست جاده شد.
هیبرید فارس
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز