فرمانده انتظامی استان فارس:

رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس جاصل اجرایی طرح "مکنا"

۱۳۹۵/۰۵/۱۲ - ۱۱:۰۶:۱۲
کد خبر: ۴۳۹۹۱۰
رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس جاصل اجرایی طرح مکنا
فرمانده انتظامی استان افزایش رضایتمندی مردم و کارکنان پلیس را دو نتیجه مهم اجرای طرح مکنا در کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" در حاشیه افتتاح طرح مکنا در کلانتری های "قصر الدشت"، "جام جم" و "گلشن" شیراز، بیان کرد: این طرح با هدف افزایش رضایتمندی مردم و همچنین کارکنان خدوم نیروی انتظامی که برای تأمین امنیت در جامعه تلاش می کنند، اجرایی شده است.
وی ادامه داد: با اجرای این طرح و خوشایند سازی محیط کار، کارکنان پلیس می توانند در یک فضای تلطیف شده و مناسب به شهروندان خدمت رسانی کنند.
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به نگاه ویژه پلیس به مراکز مشاوره در کلانتری ها و ارائه خدمات رایگان به شهروندان، افزود: برابر با آمار موجود به طور میانگین حدود 80 درصد از پرونده های ارجاع شه به این مراکز به مصالحه می انجامد.
گودرزی با بیان اینکه فرآیندهای بسیار مناسبی در سطح کلانتری ها در زمینه افزایش اطلاعات و آگاهی های مردم اتخاذ شده است، گفت: در اجرای این طرح سعی شده است که با استفاده از تابلوهای متعدد، شهروندان را در جریان کامل روند ارائه خدمت به آنان قرار دهیم.
وی با اشاره به مأموریت های گوناگون و سنگین نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت به ویژه در استان پهناوری همچون فارس، افزود: در سال گذشته بیش از 400 هزار پرونده در سطح کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان تشکیل شده است.
فرمانده انتظامی استان فارس در پایان با بیان اینکه این طرح تا کنون در 135 مرکز انتظامی اجرایی شده و همچنان تداوم خواهد داشت، از حمایت های مردم و مسئولان استان در راستای اجرای طرح مکنا تقدیر و تشکر کرد.
نظر شما