برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه جنوب کشور در شیراز

۱۳۹۵/۰۵/۱۸ - ۱۲:۴۲:۲۲
کد خبر: ۴۴۲۷۱۷
برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه جنوب کشور در شیراز
فرمانده یگان ویژه استان فارس از برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه جنوب کشور در بیستم مردادماه سال جاری به میزبانی شیراز خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "میرجلال موسوی"اظهارداشت: به منظورگرامیداشت 1200 شهید یگان ویژه در سراسر کشور،یادواره ای در مرداد و شهریور ماه در 9 استان کشور برگزار می شود.
وی در ادامه هدف از برگزاری این یادواره را ترویج فرهنگ ایثار،جهاد،شهادت و انتقال هنرمندانه این ارزش های ناب به مخاطبان خصوصا نسل جوان دانست و افزود: پاسداشت یاد و خاطره شهدای یگان های ویزه ناجا علاوه بر اجرای رهنمود ها و فرامین معظم کل قوا در موضوع برگزاری یادواره شهدا،بستر بسیار مناسبی جهت معرفی و شناساندن سیره و رفتار شهداء و ارائه الگو های ارزشی به جامعه است.
سرهنگ موسوی افزود: به همین منظور مراسم گرامیداشت یاد وخاطره 85 شهید استان های ُبوشهر ،کهگیلویه و بویر احمد،هرمزگان و فارس در بیستم مردادماه سال جاری در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت برگزار و از خانواده های آنان تجلیل می شود.
وی خاطرنشان کرد: در یادواره مذکور مسئولان لشگری و کشوری و استانی حضور خواهند داشت که حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز به عنوان یکی از سخنرانان این مراسم قطعی است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز