استقبال از مسافران سومین حرم اهل بیت (ع) به مناسبت دهه کرامت

۱۳۹۵/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۴:۱۴
کد خبر: ۴۴۳۱۴۶
استقبال از مسافران سومین حرم اهل بیت (ع) به مناسبت دهه کرامت
به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت مسافران ورودی به سومین حرم اهل بیت (ع) با اهداء شاخ گل و هدایای فرهنگی مورد استقبال قرار گرفتند .
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی فارس گفت : اجرای برنامه نمادین استقبال از زائرین و گردشگران ورودی به استان فارس و سومین حرم اهل بیت (ع) امروز طی مراسمی با حضور تنی چند از خادمین حرم مطهر احمد بن موسی (ع) و مسئولین اداره کل میراث فرهنگی فارس در مبادی ورودی دروازه قرآن شیراز برگزار شد .
پیام غرابی افزود : در این مراسم مسافران ورودی به سومین حرم اهل بیت (ع) با شاخ گل و اهداء هدایای فرهنگی مورد استقبال قرار گرفتند .
وی به تشریح برنامه های قابل اجرا در دهه کرامت این اداره کل پرداخت و گفت : بیش از هزار نسخه بروشور دو زبانه دهه کرامت تهیه شده است . همچنین استقرار راهنمایان مذهبی را در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) در این دهه داریم .
 سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی فارساضافه کرد : در دهه کرامت امسال واحدهای پذیرایی اقامتی به گردشگران و سومین حرم اهل بیت (ع) تخفیف های ویژه ای خواهند داد .
 سرپرست امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میراث فرهنگی فارس از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در این ایام خبر داد و گفت : در این هفته در 8 مکان تاریخی - فرهنگی تحت پوشش این اداره کل سطح وسیعی بنرهای تبلیغاتی با موضوع دهه کرامت نصب شده است .
غرابی در ادامه افرود : در تمامی شهرستان های فارس ویژه برنامه های فرهنگی - مذهبی توسط تشکلهای مردم نهاد برگزار می شود . همچنین مسابقه ورزشی فوتسال و کوهنوری ، جلسه پرسش و پاسخ با موضوع دهه کرامت و تهاجم فرهنگی ، دیدار با خانواده شهدا ، برگزاری میزگرد بانوان اداره کل و همچنین جشن بزرگ دهه کرامت در آرامگاه سعدی و ... از جمله برنامه های زمان بندی شده برای این دهه پر برکت می باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز