فرماندار ویژه شهرستان جهرم:

خبرنگار متعهد حافظ نظام پرصلابت جمهوری اسلامی ایران است.

۱۳۹۵/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۰:۳۶
کد خبر: ۴۴۳۷۹۱
خبرنگار متعهد حافظ  نظام پرصلابت جمهوری اسلامی ایران است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با تاکید براینکه خبرنگار متعهد حافظ نظام پرصلابت جمهوری اسلامی ایران است، گفت: خبرنگاران باید پیگیر اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی باشند.
  به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی صحرائیان در مراسم تجلیل از خبرنگاران با تبریک 17 مرداد گرامیداشت یاد و خاطره شهید اهل‌قلم صارمی ، خواستار پیگیری خبرنگاران در تحقق اقتصاد مقاومتی در این شهرستان شد و اظهار داشت: خبرنگار متعهد می‌تواند حافظ و نگهبان نظام پرصلابت جمهوری اسلامی ایران باشد.
وی از خبرنگاران خواست با توجه به نیاز جامعه از مسؤولان پرسش‌گری کنند و تصریح کرد: اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی در حوزه اقدام و عمل نیاز امروز جامعه و کشور ما است که باید خبرنگاران با پیگیری در این حوزه نظام اسلامی و دولت را همراهی کند
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم خواستار اهمیت دادن تمام ارگان‌های دولتی به نقش رسانه در جهرم شد و بیان کرد: اگر رسانه‌ای نباشد که خدمات دولت را که درواقع خدمات نظام به مردم است انعکاس و نشان دهد جفا به کشور و مردم محسوب می‌شود و باید سعی کنیم با تعامل با اصحاب رسانه مردم را آگاه و امید را در جامعه جاری کنیم
معاون استاندار فارس به برگزاری نمایشگاه الکامپ در این شهرستان خبر داد و اظهارداشت: شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز رشد فناوری، شرکت‌های تخصصی در این نمایشگاه دستاوردهای خود در حوزه الکترونیک و کامپیتر را به نمایش می‌گذارند.
وی زمان برگزاری این نمایشگاه را نیمه دوم شهریورماه دانست و افزود: به نمایش در آمدن و معرفی طرح‌ها و تولیدات شهرستان در این حوزه و انتخاب آثار برتر از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم ایده‌های نوآورانه، محصولات دانش‌بنیان و محصولات تجاری را سه محور این نمایشگاه عنوان کرد و گفت: متقاضیان برای شرکت در نخستین نمایشگاه الکامپ باید در سامانه EJAHROM.IR  ثبت‌نام کنند.
فرماندار ویژه شهرستان جهرم با اشاره به اینکه آثار برگزیده برای شرکت در نمایشگاه  بین‌المللی الکامپ در تهران انتخاب می‌شوند، خاطرنشان کرد: نمایشگاه الکامپ بزرگترین رویداد تجاری در عرصه تولید و عرضه محصولات، خدمات صنایع الکترونیک و کامپیوتر کشور است که هر سال با حضور گسترده و چشمگیر دست اندرکاران این حوزه و مخاطبان آنها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
صحراییان  ادامه داد: در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای این صنعت اعم از سخت‌افزار و نرم‌افزار به علاقمندان عرضه  و فرصتی بی بدیل برای تبادل نظر و مذاکره در اختیار شرکت کنندگان قرار می‌گیرد
گفتنی است در پایان این مراسم به همت فرماندار ویژه شهرستان جهرم از محمد مهدی کراری‌پور که امسال نخستین سال بازنشستگی خود از عرصه خبر و رسانه را تجربه می‌کند، تقدیر شد.
وی از رزمندگان دفاع مقدس است که سابقه 36 ماه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل را در کارنامه خود دارد و در این راه نیز به درجه جانبازی نائل آمده است.
این خبرنگار جانباز که با شروع فعالیت رادیو جهرم به عرصه خبرنگاری قدم نهاده همزمان با فعالیت دفتر خبر صداوسیما در این شهرستان به تداوم فعالیت خود به‌عنوان خبرنگار و تصویربردار پرداخته و سال گذشته بازنشسته صداوسیما شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز