مدیرکل آموزش وپرورش فارس خبرداد:

حضور یک هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان فارس در طرح شهاب

۱۳۹۵/۰۵/۲۱ - ۰۷:۵۱:۵۳
کد خبر: ۴۴۴۰۷۷
حضور یک هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان فارس در طرح شهاب
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با اشاره به شرکت حضور یک هزار دانشجوی دانشگاه فرهنگیان فارس در طرح شهاب گفت: سعادت و تعالی هر انسانی در گرو تعلیم و تربیت است و بزرگترین خدمت معلمان به دانش آموزان ، کشف و شکوفایی استعداد های آنها است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حمید رضا آذری در آیین افتتاح طرح شهاب دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس ، گفت: سعادت هر انسانی به تربیت استعداد های  نهفته او بستگی دارد و خانواده  و جامعه ای  موفق است که بتواند استعداد های افراد خود را درست شناسایی کند.
وی گفت: اینکه تربیت استعدادهای هر انسانی در مسیر درست قرار گیرد ،بالاترین نعمتی است که خدا  به او داده
مدیر کل آموزش و پرورش فارس تعلیم و تربیت را  اساسی ترین نیاز بشر دانست و تاکید کرد:خانواده و مدرسه ،اولین نهادهایی هستند که می توانند نسبت به شناخت و تربیت استعداد های دانش آموزان اقدام کنند.
 وی خطاب به دانشجو دانشگاه فرهنگیان گفت:باید با شروع فعالیت خود در کلاس درس ، نسبت به دانش آموزان و توانمندی ها آنها توجه ویژه داشته باشید و اینگونه است که  هر کدام از شما می توانید  در آینده این کشور موثر باشید .
مدیر کل آموزش و پرورش فارس با انتقاد از طبقه بندی دانش آموزان  در مدارس مختلف گفت:باید دانش آموزان با توانایی های مختلف در کنار هم قرار گیرند  ،و تنها  بر اساس ظرفیت و توانایی های فردی به آنها خدمات آموزشی ارائه  شود.
آذری با بیان اینکه " سرنوشت انسان ها را تعلیم و تربیت تعیین می کند ، نه قضا و قدر "گفت :طرح شهاب تلاش می کند تا در یک  فرایند یادگیری  و ایجاد بستری مناسب ، استعدادهای نهفته دانش آموزان را شناسایی کند.
وی گفت: حضور نیروهای جوان در آموزش و پرورش ، موجب می شود تا خلاق ترین و با انگیزه ترین افراد جامعه معلم شوند و اینگونه است که کشور به سمت توسعه پایدار گام برمی دارد. 
وی توسعه یافتگی را حاصل دانش و تغییر سبک زندگی عنوان کرد و افزود: آموزش و پرورش می تواند الگوها و سبک زندگی افراد را شکل دهد .
در تابستان جاری ،علاوه بر  مدیران ، معاونین اجرایی و  تمامی آموزگاران مجری طرح در استان، 1000 دانشجوی دانشگاه فرهنگیان نیز در یک دوره 16 ساعته با این طرح آشنا خواهند شد. 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز