مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس:

هفته عکس در شیراز آغاز شد

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۴:۱۲
کد خبر: ۴۴۴۸۷۹
هفته عکس در شیراز آغاز شد
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی عکس، گفت: ٢٨ و ٢٩ مرداد ماه جاری، آیین جشنی با حضور عکاسان شیرای برپا خواهد شد و دانشگاه فرهنگ و هنر شیراز نیز "هفته عکس" را با حضور یکی از چهره های فیلم و تلویزیون ایران آغاز کرده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، بهزاد مریدی با اشاره به اینکه انجمن فیلم، عکس و پویانمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اساتید بازیگر و عکاس مطرح کشور را برای این هفته باخو همراه دارد، اظهارداشت: دکتر محمد صادقی از چهره های فیلم و تلویزیون و یکی دیگر از بازیگران سرشناس سینما برای برپایی کارگاه های حرفه ای به دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر شیراز می آیند.
این مقام فرهنگی استان برپایی کارگاه های حرفه ای دانشگاه تابستانه فرهنگ و هنر شیراز را با آغاز هفته عکاسی اعلام داشت و افزود: هفته سینما نیز با حضور اساتید برجسته این هنر از ٣٠ مرداد در همان محل به اجرا در می آید.
وی اعتقاد دارد سواد بصری مردم به شدت افزایش یافته، ضمن اینکه تاکید دارد بخشی از گذشته تاریخی عکاسی شیراز نیز در حال از بین رفتن است که این گونه کارگاه های هنری می تواند در این راستا موضوع های علمی را به وضوح آشکار کند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان کرد: هفته عکاسی، تا پایان این هفته در مرداد ماه  ادامه دارد و هفته سینما نیز ٢٥ مرداد ماه ٩٥ می باشد و بنا داریم در بخش سینما با حضور یکی دیگر از چهره های سرشناس و بازیگر سینما و تلوزیون ایران که بعدا اعلام میگردد، این دوره ها را ادامه دهیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز