تلفن ۱۵۱۲ دامپزشکی فارس آماده دریافت گزارش شهروندان

۱۳۹۵/۰۵/۲۳ - ۱۲:۳۷:۳۳
کد خبر: ۴۴۴۹۵۸
تلفن ۱۵۱۲ دامپزشکی فارس آماده دریافت گزارش شهروندان
شهروندان شیرازی می توانند تخلفات در تولید، حمل و نقل و عرضه غیر بهداشتی فرآورده های خام دامی را به سامانه تلفنی دامپزشکی فارس با شماره 1512 گزارش کنند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، مسئول روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان اظهارداشت: شهروندانبه منظور ارتباط و تعامل آسانتر با دامپزشکی استان می توانند هرگونه شکایت و یا تخلف بهداشتی در تولید و عرضه فرآورده های خام دامی شامل گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ، ماهی و میگو ، عسل ، شیرخام را در سطح استان به سامانه تلفنی1512 گزارش کنند و یا به سامانه دریافت پیام کوتاه 30002792 پیامک ارسال کنند.
علی رضایی ضمن تشکر از شهروندانی که در طی 5 ماه اخیر با این سامانه تماس داشته اند و در خصوص مسایل بهداشتی و سلامت جامعه از خود حساسیت نشان می دهند تصریح کرد : ارتباط و تعامل مردم و دامپزشکی درارتقاء بهداشت عمومی و سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است و شهروندان نقش مهمی را در استمرار و تسهیل نظارت های بهداشتی بازرسین دامپزشکی دارند.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت تامین امنیت غذایی مردم و دغدغه سلامت جامعه توصیه کرد: شهروندان از خرید فرآورده های حاصل از کشتار غیرمجاز اجتناب کرده و مواد پروتئینی موردنیاز خود را از مراکز مجاز و به شکل بسته بندی و دارای تاریخ تولید و انقضاء و کد پروانه بهداشتی تهیه کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز