آغاز به کار سومین نمایشگاه صنعت سیمان در شیراز

۱۳۹۵/۰۶/۰۳ - ۱۷:۲۸:۵۷
کد خبر: ۴۵۰۳۷۹
آغاز به کار سومین نمایشگاه صنعت سیمان در شیراز
سومین نمایشگاه بین المللی و تخصصی صنعت سیمان عصر امروز با حضور جمعی از مسئولین کشوری و استانی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس در حاشیه افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در سالن حافظ به  مساحت6000 مترمربع با حضور 80 شرکت از سراسر کشور و شرکت های خارجی برگزار می گردد.
عبدالناصر اسکندری گفت: سیمان به عنوان یکی از صنایع راهبردی است و نقش مهمی را در توسعه اقتصادی و عمران ملی ایفا میکند و تولید آن به عنوان یکی از شاخص های رشد و توسعه درکشورهای در حال توسعه شناخته می شود.
وی همچنین با بیان اینکه ایران از لحاظ جغرافیایی در منطقه‌ای واقع شده که سلسله کوه‌های آهکی آن را احاطه نموده است تصریح کرد  در نتیجه مواد اولیه برای تولید سیمان در داخل کشور به وفور یافت می‌شود و استان فارس با توجه به اینکه در عرصه صنعت و معدن و تجارت از استانهای مطرح کشور است و توسعه بخش صنعت آن  بعد از انقلاب اسلامی و در سالهای اخیر شتاب گرفته است بنابر این وجود ذخایر غنی سنگهای ساختمانی، سنگ آهک، سنگ گچ و  دیگر مواد معدنی ارزشمند و کمیاب در استان فارس قابلیت ایجاد صنایع فرآوری را فراهم ساخته و وجود کارخانجات سیمان این استان که از نظر قدمت نیز دومین کارخانه سیمان کشور محسوب می شود، با پرداختن به طرحهای در دست احداث، این استان را به یکی از استانهای مهم کشور در صنایع معدنی تبدیل کرده است.
وی همچنین اعلام کرد: این نمایشگاه با همکاری شرکت رستاک پاد ویژن، هلدینگ سیمان فارس و خوزستان، انجمن صنفی کارخانجات صنعت سیمان کشور و وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار می گردد و علاوه بر شرکت کنندگانی از سراسر کشور، نمایندگان شرکت هایی از کشور های آلمان، اتریش، ترکیه، چین، سوئد و... در آن حضور دارند.
وی در پایان ابراز داشت: این نمایشگاهها از عصر امروز در محل دائمی نمایشگاه های  بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان آغاز به کار کرده است و تا 6 شهریور ماه برپا خواهد بود و همه روزه از ساعت 17 الی 22 پذیرای عموم علاقه مندان و بازدیدکنندگان می باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز