کشف ۲۹۵ کیلوگرم موادمخدر در فارس

۱۳۹۵/۰۶/۰۷ - ۱۸:۲۶:۲۵
کد خبر: ۴۵۲۱۶۴
کشف ۲۹۵ کیلوگرم موادمخدر در فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 295 کیلو و 900 گرم موادمخدر طی چهار عملیات جداگانه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ محمد جعفر تولایی اظهارداشت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستای مبارزه با قاچاق موادمخدر، اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند که در این راستا به یک دستگاه پژو ۴۰۵ با دو نفر سرنشین مشکوک و زمانی که قصد متوقف کردن خودرو را داشتند راننده اقدام به فرار کرد.
وی ادامه داد: ماموران به تعقیب خودرو پرداختند و رانده و سرنشین خودرو با تنگ دیدن عرصه بر خود با رها کردن خودرو متواری و در بازرسی از آن خودرو ۱۳۴کیلوگرم حشیش کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس افزود: این ماموران در اقدام دیگری یک خودرو پژو 405 حامل موادمخدر را شناسایی و پس از متوقف کردن آن در بازرسی از خودرو ۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو را دستگیر کردند.
سرهنگ تولایی بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان بوانات نیز ضمن کنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون کشنده مظنون و در بازرسی از آن خودرو ۵۹ کیلوگرم تریاک که به صورت ماهرانه در خودرو جاساز شده بود کشف و راننده را دستگیر کردند.
وی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس نیز پس از اطلاع از فعالیت اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر،‌ متوجه شدند آنها قصد دارند یک محموله موادمخدر را از مسیر جهرم وارد شهرستان شیراز کنند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو پژو ۴۰۵ حامل بار موادمخدر را شناسایی، متوقف و ضمن دستگیری راننده خودرو در بازرسی از آن ۹۷ کیلوگرم تریاک کشف کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز