شهردار منطقه ۵ شیراز:

طرح با هم و برای هم درخت بکاریم در شیراز اجرا می شود

۱۳۹۵/۰۶/۰۸ - ۱۶:۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۵۲۶۵۸
طرح با هم و برای هم درخت بکاریم در شیراز اجرا می شود
شهردار منطقه پنج از اجرای طرح با هم و برای هم درخت بکاریم در محدوده این منطقه خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 5 شیراز،  مهندس یوسف نامور با اعلام این خبر گفت: در راستای توسعه فرهنگ کاشت و نگهداری درخت، طرح با هم و برای هم درخت بکاریم که توسط سازمان سیما،منظر و فضای سبز شهری برنامه ریزی شده است، اجرایی می شود.
وی افزود: در این طرح آماده سازی بستر، کاشت درخت مقابل منازل، اماکن خصوصی و ارائه راهنمایی های فنی حفظ و مراقبت از درختان توسط شهرداری انجام و به مالکین اماکن مذکور تحویل می نماید و در مقابل مالکین نسبت به حفظ و نگهداری و مشارکت در آبیاری آنها متعهد می شوند.
مهندس نامور اضافه کرد: درختکاری یک امر خطیر و بزرگ می باشد و در تمام ادیان الهی به ویژه در دین مبین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است درهمین راستای امیدورایم با مشارکت فعال شهروندان گرامی در این طرح شامل تحول عظیمی در هر چه سبزتر شدن شهرمان باشیم.
در پایان شهردار منطقه پنج شیراز کاشت درخت را یک وظیفه دانست و از همگان دعوت نمودند کاشت درخت را صرفآ بصورت نمادین انجام ندهند و این کار را ادامه داده تا فرهنگ سازی لازم جهت افزایش فضای سبز بوجود بیاید.
شایان ذکر است این طرح به صورت رایگان انجام می شود و در کنار آن کارشناسان فضای سبز آموزش های لازم را  برای نحوه کاشت  و نگهداری گیاه ارائه می کنند.|
نظر شما
نظرات
حسن کریمی بهمن
|
-
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
0
0
من دنبال درخت هستم کهیک هکتاردرخت در بیابانهای اطراف بهمن بکارم اب دستی بهان بدهم درخت۲ ۳ساله می خام پول خرید ندارم کارهاشو خودم انجام میدهم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز