افتتاح پروژه های آبرسانی به ششده، فسا و سعادت شهر

۱۳۹۵/۰۶/۰۹ - ۱۳:۰۶:۲۹
کد خبر: ۴۵۳۰۱۰
افتتاح پروژه های آبرسانی به ششده، فسا و سعادت شهر
همزمان با فرا رسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر در مراسمهای جداگانه ای پروژه های آبرسانی به شهرهای ششده، فسا و سعادت شهر به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان فارس در مراسمی با حضور مهندس کرمی فرماندار ویژه شهرستان فسا و معاون استاندار فارس، مهندس نیک زاد مدیر امور آبفا شهرستان فسا، جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان فسا، پروژه آبرسانی به شهر ششده به نام مبارک شهدای ششده نامگذاری و به بهره برداری رسید. 
در این مراسم رئیس اداره آبفا ششده در خصوص این پروژه گفت: این پروژه ی آبرسانی شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط برقرسانی به طول 400 متر، اجرای 1700 متر خط انتقال  آب از چاه شماره 4 به مخزن شهر می باشد که با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر 250  میلمتر و صرف اعتباری حدود 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید. امین رضا ریحانی خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این  پروژه مشکل آبرسانی به شهروندان ششده که شامل2700 مشترک آب شرب می باشد، مرتفع گردید.
همچنین پروژه ی آبرسانی به شهر فسا با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.
مدیر امور آبفا فسا در سخنانی در خصوص این پروژه گفت: این پروژه ی آبرسانی شامل حفر و تجهیز دو حلقه چاه، اجرای خط برقرسانی، اجرای 500 متر خط انتقال  با استفاده از لوله های پلی اتیلن به قطر 315  میلی متر  با صرف اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در مدار  بهره برداری گرفت. 
بابک نیکزاد افزود: با بهره برداری از این  پروژه 6000 خانوار در شهر فسا از مزایای آن بهره مند گردیدند.
همچنین در مراسمی با حضور ایزدی فرماندار شهرستان پاسارگاد، حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر، جمعی از اعضای شورای اداری شهرستان پاسارگاد و شورای اسلامی شهر سعادت شهر، خانواده معظم شهدا و مردم این شهر، پروژه آبرسانی به شهر سعادت شهر به بهره برداری رسید. 
این پروژه شامل حفر، تجهیز و برق رسانی یک حلقه چاه که با صرف اعتباری بالغ بر6میلیارد ریال به بهره برداری رسید. 
با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر 2000 نفر از مزایای آبرسانی آن بهره مند خواهند شد و مشکل آبرسانی به شهر سعادت شهر مرتفع می گردد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز