رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش فارس

حضور تیم های دانش آموزی دختر فارس در مرحله یک چهارم نهایی رشته های توپی

۱۳۹۵/۰۶/۱۳ - ۱۱:۲۸:۲۵
کد خبر: ۴۵۴۴۱۳
حضور تیم های دانش آموزی دختر فارس در مرحله یک چهارم نهایی رشته های توپی
رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش فارس گفت: در مرحله دوم بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شیراز، دانش آموزان فارس حضور موفقی داشتند.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، عباس حاجی زاده گفت: در مرحله دوم بیست و هفتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در شیراز ، از 12 شهریور 95 ، دانش آموزان دختر دوره ابتدایی سراسر کشور ، در رشته طناب زنی با هم به رقابت پرداختند.
وی گفت: این مسابقات در  6 ماده  برگزار می گردد که با پایان رقابت ها  در ماده  دبل داچ امدادی- سرعت 30 ثانیه- سرعت جاگینگ امدادی30*4  فارس توانست دو عنوان سومی را به دست آورد .
حاجی زاده  گفت : در رشته طناب زنی ماده دبل داچ امدادی، تیم همدان به مقام اول  دست یافت و تیم های تهران و شهرستان های تهران نیز به ترتیب به مقام  دوم و سوم دست یافتند.
رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش فارس در ادامه گفت: در رشته طناب زنی ماده سرعت 30 ثانیه نیز تیم چهار محال و بختیاری  توانست مقام اول این رقابت ها را از آن خود کرد و آذربایجان شرقی  به مقام دومی رسید و فارس سوم شد.
وی افزود:  در ماده سرعت جاگینگ امدادی30*4  رشته طناب زنی ، استان های آذربایجان شرقی و همدان به ترتیب اول و دوم شدند و فارس در جایگاه سوم این رقابت ها ایستاد
حاجی زاده در ادامه با اشاره به نتایج مسابقات دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه  سراسر کشور در رشته های توپی گفت: در رشته بسکتبال تیم  های اصفهان ،خوزستان ،فارس ، خراسان رضوی،تهران ، شهرستانهای تهران ، آذربایجان شرقی و قزوین به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند .
وی افزود: پس از انجام مسابقات در این مرحله تیم ها  فارس ، تهران ، آذربایجان شرقی و اصفهان توانستند با غلبه بر رقبای خود به مرحله نیمه نهایی ، بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی دانش آموزان دختر متوسطه اول سراسر کشور در رشته بسکتبال برسند.
رئیس اداره تربیت بدنی وفعالیتهای ورزشی آموزش و پرورش فارس همچنین گفت: در رشته والیبال نیز تیم های اصفهان ،گلستان، شهرستانهای تهران ، مرکزی، تهران، فارس، خراسان رضوی و گیلان به مرحله یک چهارم نهایی رسیدند که در این رشته نیز تیم های  فارس ،گلستان،تهران و اصفهان موفق شدند به مرحله نیمه نهایی راه یابند.
 حاجی زاده  افزود :در رشته فوتسال این رقابت ها  نیز 8تیم مازندران ،کردستان ،کهگیلویه و بویر احمد ،فارس ، اصفهان ، ایلام ، کرمانشاه و  مرکزی به  مرحله یک چهارم نهایی رسیدند.
وی گفت: در رشته هندبال نیز تیم های فارس ،خوزستان،تهران ،هرمزگان،آذربایجان شرقی، کردستان،اصفهان و خراسان رضوی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز