معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس:

بنیاد طوبی بازوی مجمع خیرین ازدواج فارس است

۱۳۹۵/۰۶/۲۱ - ۱۰:۲۳:۱۹
کد خبر: ۴۵۵۶۵۱
بنیاد طوبی بازوی مجمع خیرین ازدواج فارس است
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس گفت: موسسه طوبی بازوی مجمع خیرین ازدواج فارس است و باید برای معرفی بیشتر این مجموعه ارزشمند به شهروندان تلاش کرد.
به گزارش خبرنگار برنا ازفارس، علی رضایی در بازدید از مجموعه فرهنگی اجتماعی طوبی اظهارداشت: بنیاد ازدواج طوبی که با نیت خیرخواهانه سید محمدهاشمی راه اندازی شده است به واقع زمینه ساز آشنایی جوانان یایکدیگر و تشکیل یک خانواده سالم است که درهمین راستا اداره ورزش و جوانان فارس و سازمان های مردم نهاد با تمام توان درکنار این موسسه هستند.
وی با تاکید براینکه در شرایط کنونی مشخص نیست بودجه های مربوط به ازدواج در کجا هزینه می شود، ادامه داد: عامل مادیات باعث بالا رفتن سن ازدواج جوانان شده است که این موضوع آسیب ها و معضلات فراونی را در جامعه به همراه دارد.
معاون فرهنگی و امورجوانان ورزش و جوانان فارس خاطر نشان کرد: در شهر شیراز 300 موسسه خیریه در حال فعالیت هستند اما درصد اندکی از آنها در زمینه ازدواج فعالیت دارند که این باید برروی این موضوع تامل بیشتری شود.
طوبی
رضایی در ادامه عنوان کرد: به منظور افزایش ازدواج در سطح جامعه و تشکیل خانواده های سالم جلسه ستاد ساماندهی با موضوع خیرین ازدواج در آینده نزدیک برگزار می شود.
تغییر دیدگاه جوانان در مورد ازدواج
مدیرعامل بنیاد ازدواج طوبی ضمن اشاره به تغییر دیدگاه جوانان درمورد ازدواج، بیان کرد: تغییر فرهنگ باعث دیر ازدواج کردن اقشار مختلف جامعه شده است و این موضوع آسب های فراوانی را درجامعه به همراه دارد.
سید محمد هاشمی اضافه کرد: بیناد ازدواج طوبی درراستای تشکیل یک خانواده سالم و خوشبخت درچارچوب مشخص افراد را به یکدیگر معرفی میکند و اولین دیدار در محیط موسسه انجام می شود تا طرفین درصورت توافق اولیه گام های بعدی را درمسیر آشنایی و ازدواج بردارند.
وی افزود: کسانی که به بنیاد ازدواج طوبی مراجعه می کنند بیشتر افرادی هستند که قبلا عضوی از خانواده آنها به موسسه مراجعه داشته وحاصل آن ازدواج موفق بوده است.
طوبی
مدیرعامل بنیاد ازدواج طوبی با تاکید براینکه تاکنون افردی که از طریق موسسه با یکدیگر ازدواج کرده اند کمتر با معظل طلاق روبرو شده اند، گفت: درشرایط کنونی تلاش میکنیم تا این فرهنگ در سطح جامعه به وقوع بپیوندد که فرد می تواند خودش ویژگی های شخصیتیش خود را بگوید و فرد مورد نظرش برای ازدواج را پیداکنند.
هاشمی ابرازداشت: در شرایط کنونی 2 تا 3 هزار متقاضی ازدواج در بنیاد طوبی ثبت نام کرده اند که سن آنها 20 سال تا 55 سال است، مجرد یا طلاق گرفته هستند و براساس مراجعه افراد معمولا در هفته 5 مورد ملاقات حضوری انجام می شود.
وی با اشاره به اینکه از ازدواج هم تا حدودی پیگیر زندگی زوج های که به هم معرفی کرده اند هستند، اظهارداشت: برای موفقیت بیشتر در امر ازدواج سالم جوانان لازم است تا اداره کل ورزش و جوانان ، صداوسیما ، شورای شهر به بنیاد ازدواج طوبی که دارای مجوز رسمی است، کمک کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز