فرماندارویژه شهرستان جهرم:

نقش سرشماری و آمار واقعی ضرورت کاملا مشخصی است

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۰۸:۲۵:۳۲
کد خبر: ۴۵۸۳۶۲
نقش سرشماری و آمار واقعی ضرورت کاملا مشخصی است
فرماندار ویژه شهرستان جهرم سرشماری نفوس و مسکن ۹۵ را مهم خواند و گفت: امسال سرشماری در دومرحله برگزار می‌شود. مرحله اول به صورت اینترنتی از سوم لغایت ۲۴ مهرماه با ثبت نام در سایتwww.sarshomari95.ir انجام میگیرد. مرحله دوم ۲۵ مهرماه الی ۲۵ آبان ماه با حضور مأمورین آمارگیری درب منازل صورت می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار برنا از جهرم، علی رضا صحراییان اظهار داشت: ثبت نام اینترنتی با همکاری آحاد مردم، حداقل ۵۰% از هزینه‌های دولت را کاهش می‌دهد. امکان ثبت‌نام برای کارمندان در ادارات، و سایرین در منزل و کافی‌نت ها مهیا میباشد.  
وی افزود: از ۲۵ مهرماه مأمورین سرشماری با مراجعه به درب منازل اطلاعات را در تبلت‌های مخصوص ثبت و گردآوری می‌کنند.
معاون استاندار فارس  با تاکید بر نقش مهم اطلاعات دقیق در آمارگیری، بیان کرد: آمار صحیح جمعیتی برای توسعه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی نقشی حیاتی در سرانه جمعیت و توزیع بودجه و اعتبارات دارد.
فرماندار جهرم با اشاره به نظر مقام معظم رهبری مبنی بر ثبت آمار دقیق و صحیح، بیان کرد: آمارگیری هر ۵ سال انجام می‌شود و اگر در آمارها اشتباهی صورت بگیرد تا ۵ سال بعد غیرقابل تصحیح است. 
صحراییان گفت: در شهرستان جهرم، مجموعا ۱۱۰ نفر عوامل اجرایی در امور آمارگیری نفوس و مسکن ۹۵ همکاری میکنند و امکانات لازم و امادگی کامل برای سرشماری وجود دارد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز