فرماندهی انتظامی فارس:

کسب نشان " مجاهد فی سبیل الله " افتخاری بزرگ برای کارکنان ناجا است

۱۳۹۵/۰۶/۲۸ - ۱۰:۰۵:۳۴
کد خبر: ۴۵۸۴۳۸
کسب نشان  مجاهد فی سبیل الله  افتخاری بزرگ برای کارکنان ناجا است
فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه تلاش ها و مجاهدت های مأموران نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت جامعه بر کسی پوشیده نیست، گفت: کسب نشان و مدال " مجاهد فی سبیل الله " از سوی مقام معظم رهبری، افتخاری بزرگ برای کارکنان ناجا است.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سردار "احمد علی گودرزی" در مراسم جشن طلوع ولایت که با حضور کارکنان فرماندهی انتظامی استان و خانواده های آنان برگزار شد، ضمن تبریک دهه پر خیر و برکت ولایت ، اظهارداشت: یاد و خاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و به ویژه چهار شهید گلگون کفن نیروی انتظامی استان در سال جاری را گرامی می داریم.
وی با اشاره به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، افزود: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با 30 کشور دنیا به صورت مستقیم و غیر مستقیم پیکار کردند و با پشتوانه عظیم مردمی یک وجب از خاک کشور را به بیگانگان ندادند.
فرمانده انتظامی استان فارس این موضوع را افتخاری بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: این موفقیت در حالی رخ داد که رزمندگان اسلام در یک جنگ نابرابر و نامتقارن از کشور دفاع می کردند.
گودرزی به نزدیک شدن هفته ناجا اشاره کرد و افزود: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای جلب اعتماد مردم است و فرماندهی انتظامی استان فارس برنامه های متنوعی در این هفته برگزار خواهد کرد.
وی شعار هفته ناجا که " همه با هم برای امنیت و آرامش" است، را یادآور شد و افزود: امیدواریم با انجام اقدامات مناسب این شعار به شعور اجتماعی تبدیل شود.
فرمانده انتظامی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات فضای مجازی اشاره ای کرد و گفت: استفاده مکرر و نابجا از اینترنت و فضای مجازی باعث سرد شدن روابط بین خانواده ها می گردد که این موضوع از اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است.
گودرزی در پایان به والدین توصیه کرد : در این شرایط به صورت ویژه از فرزندان خود مراقبت کنند تا دچار معضلات اجتماعی نشوند. شایان ذکر است اجرای سرود توسط گروه سرود ناشنوایان و همچنین برگزاری نمایش های شاد و مفرح از جمله برنامه های این مراسم بود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز