رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس:

کشف ۴۲۰ کیلوگرم تریاک در فارس

۱۳۹۵/۰۷/۰۴ - ۰۸:۴۹:۵۷
کد خبر: ۴۶۱۰۴۶
کشف ۴۲۰ کیلوگرم تریاک در فارس
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان از کشف 420 کیلوگرم تریاک در دو عملیات جداگانه در شهرستان های نی ریز و شیراز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، سرهنگ "محمدجعفر تولایی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی و مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ، در جاده سیرجان به سمت شهرستان نی ریز اقدام به کنترل خودروهای عبوری کردند.
وی ادامه داد: در این راستا ماموران به یک دستگاه خودرو سمند مشکوک شدند که راننده خودرو با دیدن ماموران وارد جاده فرعی شده و قصد فرار داشت.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس اظهار کرد: پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد.
سرهنگ تولایی با اشاره به معرفی راننده خورو به مراجع قضائی، بیان کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۶۲ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف شد.
وی در ادامه از کشف 60 کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون بنز خاور در اطراف شهرستان شیراز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط یکدستگاه کامیون بنز خاور مطلع و در مسیر تردد این خودرو مستقر شدند.
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس گفت: توسط ماموران خودرو حامل موادمخدر در خروجی شیراز به سمت اصفهان متوقف و در بازرسی از آن ۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و در این رابطه دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و به مقام قضائی معرفی کردند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز