مسابقات آزاد جهانی دارت در شیراز آغاز شد

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۴:۴۲:۳۰
کد خبر: ۴۶۳۲۴۰
مسابقات آزاد جهانی دارت در شیراز آغاز شد
مسابقات آزاد جهانی دارت با حضور 150 ورزشکار دختر و پسر، داور و کادر اجرایی از استان‌های سراسر کشور از صبح روز پنج شنبه 8 مهر ماه در مجموعه ورزشی شهید آیت‌الله دستغیب شیراز آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدرعلی کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس در آیین افتتاح این رقابتها در سخنانی اظهار داشت : فارس در سال جاری شاهد پنج رویداد ورزشی جهانی و بین‌المللی شامل رقابت‌های جام جهانی کشتی فرنگی با حضور هشت تیم برتر جهان، زیبایی اسب و دو ماراتون با حضور 200 شرکت ‌کننده ایرانی و خارجی بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم رقابت‌های اسکواش با حضور 10 کشور جهان که از پنجم مهرماه جاری در شیراز آغاز شده است از دیگر رویدادهای جهانی در این استان بوده که نشان از توجه ورزشکاران خارجی به استانی با جاذبه‌های گردشگری و ورزشی بسیار بوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس تصریح کرد: رسالت اصلی وزارت ورزش و جوانان افزایش سهم سلامت در میان اقشار مختلف جامعه است و برپایی چنین مسابقاتی نقش مهمی در این راستا می‌تواند ایفا کند.
کامیاب با اشاره به اینکه درمنازل و خانواده ها با سرگرمی‌های کاذب بسیاری که وجود دارد وقت اعضای خانواده و به ویژه جوانان و نوجوانان گرفته می‌شود، افزود: در راستای ترویج فرهنگ ورزش خانگی، رشته دارت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باید با همگانی کردن این رشته در میان خانواده‌ها گامی مؤثر در غنی کردن اوقات فراغت داشته باشیم.
 این رقابتها امروز پنج شنبه در بخش بانوان و فردا جمعه 9 مهر ماه در بخش آقایان برگزار و پیگیری می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز