مسابقات فوتسال نوجوانان جام اتحاد و همدلی علامرودشت برگزارشد

۱۳۹۵/۰۷/۰۸ - ۱۶:۱۵:۰۲
کد خبر: ۴۶۳۲۶۹
مسابقات فوتسال نوجوانان جام اتحاد و همدلی علامرودشت برگزارشد
انجمن مردم نهاد ندای آرامش با همکاری هیات فوتبال بخش علامرودشت دومین دوره مسابقات فوتسال نوجوانان جام اتحاد و همدلی را برگزار کرد. .
به گزارش خبرنگاربرنا ازعلاءمرودشت، در این دوره از مسابقات ۱۰ تیم شاهد علامرودشت،پاس علامرودشت،مهدیه بیرم ، گلرخ چاهورز ، دهیاری چهار طاق ، ستاره آبی غیب الهی ، فجر کهنویه ، وحدت کمالی ، فجر شهید باقری دهنو ، منتخب قلعه سهراب حضور داشتند که در قالب دوگروه پنج تیمی به رقابت پرداختند که از هر گروه دو تیم به نیمه نهایی راه یافتند.
از گروه الف نیز تیم ستاره آبی غیب الهی و تیم قلعه سهراب به ترتیب به عنوان تیم اول و دوم جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب کردند و از گروه ب:تیم گلرخ چاهورز به عنوان سر گروه و تیم پاس علامرودشت به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی راه یافتند.           
در دیدار نیمه نهایی تیم گلرخ چاهورز با غلبه بر تیم  قلعه سهراب یکی از فینالیست ها شد و تیم پاس علامرودشت نیز با برتری مقابل تیم ستاره آبی غیب الهی توانست به فینال این رقابت ها راه یابد.
در فینال و در یک بازی پر گل تیم گلرخ چاهورز توانست با نتیجه ۶ بر ۵ حریف سر سخت خود را شکست داده و عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.
تیم ستاره آبی غیب الهی ، بدون دریافت کارت زرد و قرمز به عنوان تیم اخلاق،محسن آهنین جان از گلرخ با ۱۰ گل زده به عنوان آقای گل مسابقات،سید علی هاشمی از تیم پاس علامرودشت و مهدی قائدی از تیم گلرخ چاهورز به عنوان فنی ترین بازیکن،غلامرضا ارادونی از تیم ستاره آبی غیب الهی به عنوان بازیکن اخلاق شناخته شدند.
پدیده های این دوره از مسابقات هم (سید سجاد هاشمی از تیم شاهد علامرودشت،سید علی هاشمی فرزند سید جواد از تیم پاس علامرودشت،سید محمد رضا هاشمی از تیم پاس علامرودشت،علیرضا رحیمی از تیم فجرشهید باقری دهنو،یونس حاجی زاده از تیم فجر کهنویه،مهدی رضایی از تیم ستاره آبی غیب الهی،مهدی اشجعی از تیم دهیاری چهارطاق و مهدی رضایی از تیم مهدیه بیرم)توسط کمیته برگزاری مسابقات معرفی شدند.
در پایان با اهدا کاپ قهرمانی و نائب قهرمانی،لوح سپاس و جوایز نقدی از تیم های قهرمان و نائب قهرمان و نیز سایر منتخبین تجلیل شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز