برگزاری مرحله اول آزمون تصدی منصب قضا در شیراز

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۰:۰۸:۲۹
کد خبر: ۴۶۳۶۶۶
برگزاری مرحله اول آزمون تصدی منصب قضا در شیراز
مرحله اول آزمون تصدی منصب قضا با حضور 5 هزار و 569 داوطلب و همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، آزمون تصدی منصب قضا با حضور داوطلبانی از استان‌های فارس، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر، صبح جمعه 9 مهر، در 8 حوزه امتحانی در شیراز برگزار شد
معاون منابع انسانی دادگستری فارس در این خصوص و با بیان اینکه در این آزمون 3853 نفر مرد و 1716 نفر زن شرکت داشتند، گفت: آمار ها نشان دهنده افزایش قریب به 35 درصدی تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته می باشد.
ارسالان اشرافی با تشریح مقررات حاکم در خصوص موضوع آئین نامه جذب، گزینش و کارآموزی داوطلبان تصدی امر قضا و استخدام قضان مصوب سال 1392 گفت: داوطلبان پس از مؤفقیت آزمون تستی مرحله اول در آزمون مرحله دوم که به صورت تشریحی برگزار می شود؛ شرکت خواهند کرد.
وی افزود: پس از این مرحله از پذیرفته شدگان مصاحبه علمی و عقیدتی به عمل می آید و پس از طی آزمون کتبی و مصاحبه روانشناسی در نهایت مرحله گزینش صورت خواهد گرفت و با این وصف شایسته ترین افراد برای منصب قضا برگزیده خواهند شد.
معاون منابع انسانی دادگستری استان فارس در خصوص کارآموزی پذیرفته شدگان نهایی نیز گفت: پذیرفته شدگان نهایی از سوی معاونت منابع انسانی قوه قضائیه به مرکز آموزش کارآموزان قضایی در سطح کشور معرفی و دوره یک ساله کارآموزی علمی و عملی خود را زیر نظر مجرّب ترین قضات دادگستری و اساتید حقوق سپری خواهند کرد.
اشرافی با بیان اینکه آموزش ها به صورت عملی و کارگاهی است افزود: کارآموزان با حضور در مرجع قضایی، یافته های علمی خود را با تجارب عملی گره زده و آماده خدمت در دستگاه قضایی خواهند شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز