معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس:

تعلیم و تربیت در مدرسه زمینه ساز توسعه جامعه است

۱۳۹۵/۰۷/۱۳ - ۱۰:۰۴:۳۶
کد خبر: ۴۶۵۲۷۳
تعلیم و تربیت در مدرسه زمینه ساز توسعه جامعه است
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس گفت: تعلیم و تربیت صحیح در مدارس ،توسعه جامعه را به همراه خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، غلامعلی حق شناس در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید  اداره آموزش و پرورش نی ریز  که با حضور فرماندار ومسئولین محلی در سالن مجتمع فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نی ریز برگزار شد گفت: برای درک میزان توسعه یافتگی جوامع نیاز به بررسی پیشرفت صنایع آن نیست، بلکه  آموزش و پرورش هر جامعه ای ، بهترین  نشانگر توسعه یافتگی آن جامعه  است .
وی گفت: اصل و اساس همه چیز آموزش و پرورش و دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است و اگر در مدارس تعلیم و تربیت صحیحی ارائه شود ،توسعه را نیز  به همراه خواهد داشت.
 معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس افزود: آموزش و پرورشی مطلوب است که بتواند در فرایند خود  انسان های خوب و شایسته  برای جامعه تربیت کند . 
حق شناس با بیان اینکه در 59 منطقه آموزش و پرورش فارس ،  80 هزار فرهنگی در 8000 مدرسه ،به حدود 800 هزار دانش آموز خدمات آموزشی ارائه می دهند خاطر نشان کرد: آموزش و پرورش جایگاه بسیار مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد .
وی تاکید کرد: باید برای این دستگاه عظیم  شرایط به گونه ای فراهم شود که بتواند  وظیفه خود که همان ساختن انسان های خوب و مفید برای جامعه است را  به نحو شایسته انجام دهد .
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش فارس با اشاره به مشکلات آموزش و پرورش گفت: مشکلات کنونی  آموزش و پرورش در یک دوره و زمان خاص بوجود نیامده  است  و با وجود  همه این مشکلات، دولت تدبیر و امید برای ارتقاء جایگاه فرهنگیان و نظام تعلیم و تربیت تلاش زیادی نموده است.
حق شناس تاکید کرد: برای رفع تمام این مشکلات نیاز به همکاری و هم اندیشی همه فرهنگیان و دست اندرکاران می باشد .
ضمن تقدیر از خدمات30 سال محمد اکتسابی در آموزش و پرورش و همچنین 3 سال خدمت  به عنوان رییس پیشین اداره آموزش و پرورش نی ریز ،  احمد قره چاهی به عنوان رییس جدید این اداره  معرفی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز