افزایش زبان آموزان کانون زبان ایران درفارس

۱۳۹۵/۰۷/۱۷ - ۱۰:۱۸:۱۱
کد خبر: ۴۶۶۷۷۱
افزایش زبان آموزان کانون زبان ایران درفارس
مدیر کانون زبان استان فارس از افزایش چشمگیر زبان آموز در کانون زبان ایران در این استان در تابستان سال جاری خبر داد و گفت: کانون زبان ایران بیشترین جذب زبان آموز را در تابستان امسال شاهد بود.
به گزارش خبرگزار ی برنا از فارس،حسین نجاری اظهارداشت: در تابستان امسال کانون زبان استان فارس بیشترین جذب زبان آموز در تاریخ 30 ساله خود را تجربه کرد و نسبت به تابستان سال گذشته، بیشترین افزایش زبان آموز در کشور را داشت.
وی افزود: با بررسی وضعیت جمعیتی و اجتماعی چندین نقطه در شیراز ، مرکز شهید دوران راه اندازی شد و این مرکز جدید از تابستان امسال در مقطع کودک و نوجوان و بزرگسال دختر و پسر در خدمت مردم شریف شیراز می باشد . لازم به ذکر است که این مرکز با همکاری های دانشگاه جامع  علمی کاربردی (مرکز صنایع مخابراتی راه دور) شیراز در میدان پیام بنیان گذاشته شده است.
 مدیر کانون زبان استان فارس عنوان کرد: در راستای تحقق شعار مشتری مداری و کیفیت بخشی در امر آموزش ، تلاش شده که ساختمانهای مناسب تری مورد استفاده قرار گیرد که عمدتاٌ به سمت و سوی بهره گیری از امکانات فیزیکی دانشگاهی رفته ایم و تلاش شده تا فضاها اختصاصی شده و نیز قراردادها حداقل سه ساله تنظیم شود . بدین ترتیب ، هم رضایت زبان آموزان لحاظ شده و هم کارکنان محترم کانون زبان در شرایط بهتری قرار خواهند گرفت. از جمله ی این موارد برگزاری کلاس های کانون در دانشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز در معالی آباد است که فضایی هنری، فرهنگی و با کیفیت است و نیز گرفتن فضای اختصاصی از دانشکده علوم قرآنی در خیابان زرگری است و این همکاری نیز ، بهره های فرهنگی و دینی چمشگیری داشته و خواهد داشت. همچنین فضای فیزیکی برخی مراکز مثل صدرا و داراب گسترش داده شد.
نجاری با اشاره به راه اندازی دوره های جدید در کانون زبان فارس گفت: تابستان امسال دوره ی «بحث آزاد» ارائه شد. این دوره در سطح بزرگسال دختر و پسر و با همکاری اساتید بسیار مجرب کانون زبان فارس ارائه و  با استقبال نسبتاٌ خوبی رو برو شد و افزون بر آن، بنا شده احتمالا از مهر ماه امسال دوره ی «انگلیسی برای راهنمایان تورهای گردشگری» و «انگلیسی در سفر» آغاز شود و پیش بینی می شود با سابقه ی تاریخی و فرهنگی ایرانی– اسلامی درخشانی که استان فارس دارد، این دوره ها نیز مورد استقبال ویژه  قرار گیرد .
وی همچنین اضافه کرد: که اخیراٌ جلسه ی سخنرانی علمی با همکاری یکی از اساتید برجسته ی دانشکده ی علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه شیراز  با موضوع « شیوه های ارتباط مؤثر میان مدرسین و زبان آموزان کودک و نوجوان » برگزار شده و بنا بر این است که درسال جاری هم برای مدرسین کانون و هم کادر اداری نشست ها و کارگاه های  در راستای دانش افزایی برگزارشود.
 مدیر کانون زبان استان فارس در پایان خاطرنشان کرد: که کانون زبان ایران ، افزون بر بحث آموزش مطلوب و روش مند زبان های خارجی، وظیفه ایی فرهنگی نیز برعهده دارد و در تمامی مراحل آموزش خود، به جنبه های اجتماعی و فرهنگی زبان آموزی نیز توجه ویژه داشته و این رویکرد بوده که موجب اعتماد سازی میان این مجموعه و مردم فهیم و ارزش مدار کشور گردیده است و در کانون زبان فارس مبنای کار، مدیریت اخلاقی ، قانون مداری، مشتری مداری و نگاه ارزشی بلند نظرانه به بحث آموزش است و تلاش شده که این نوع نگاه در تمامی سطوح کانون  زبان استان فارس نیز جاری و اجرایی شد.
نظر شما