افتتاح طرح مقاوم سازی خانه های روستایی در چغان شهرستان لارستان

۱۳۹۵/۰۷/۲۵ - ۱۵:۴۶:۱۴
کد خبر: ۴۶۹۸۱۱
افتتاح طرح مقاوم سازی خانه های روستایی در چغان شهرستان لارستان
با حضور فرماندار ویژه لارستان طرح مقاوم سازی خانه های روستایی در چغان شهرستان لارستان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، طی مراسمی جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، به اتفاق علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری،داوود شفیعی بخشدار جویم،ناصر زائری رییس بناد مسکن لارستان،دکتر رئوفی رییس دانشکده علوم پزشکی شهرستان،جمعی از مسئولین ،معتمدین،خیرین و قشرهای مختلف مردم، بطور نمادین طرح مقاوم سازی خانه های روستایی در روستای چغان  به نمایندگی از کل روستاهای شهرستان را افتتاح نمود.
رئیس بنیاد مسکن لارستان  در آیین افتتاح این طرح  با اشاره به اینکه یکی از واحدهای مسکونی مقاوم‎سازی شده روستایی به صورت سمبلیک افتتاح گردید، تصریح کرد: این واحد مسکونی در روستای چغان از بخش جویم به بهره ‎برداری رسید.
ناصر زائری ادامه داد: در بخش جویم تاکنون تعداد 800 واحد خانه مسکونی با پرداخت تسهیلات 120  میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسیده است .
وی همچنین افزود : طرح مقاوم سازی مسکن روستایی از سال 84 در لارستان آغاز شد که تا کنون تعداد 7772 واحد مسکونی روستایی با پرداخت تسهیلات 950 میلیارد ریال بصورت قرض الحسنه در لارستان مقاوم سازی گردیده است و همچنان روند مقاوم سازی در سطح روستاهای شهرستان ادامه دارد.
وی در پایان عنوان کرد: برای هر واحد مسکونی مبلغ 150 میلیون ریال تسهیلات از سوی دولت به متقاضیان طرح مقاوم سازی منازل روستایی تخصیص یافته است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز