آمادگی آستان شاهچراغ(ع) برای برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان

۱۳۹۵/۰۷/۲۹ - ۰۷:۰۷:۲۳
کد خبر: ۴۷۱۴۱۷
آمادگی آستان شاهچراغ(ع) برای برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) از آمادگی این استان برای برگزاری جشن تکلیف دانش آموزان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، حجت الاسلام والمسلمین احمد سلامی اظهارداشت: حرم مطهر حضرت احمدبن موسی شاهچراغ (ع)  قطب معنوی شهر مقدس شیرازاست که باید از این ظرفیت عظیم و موقعیت کم نظیر استفاده کافی جهت هدایت نسل نوجوان و جوان جامعه شود.
وی گفت: رسیدن به سن تکلیف، نقطه عطفی است که انسان با رسیدن به بلوغ عقلی و جسمی وارد مرحله جدیدی از زندگی خود می شود و پسران و دختران ما این واقعه بزرگ زندگی خود، که آغاز بندگی خداوند متعال است را جشن می گیرند.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) بیان کرد:هنر ما این است که بتوانیم در این زمان حساس زندگی نوجوان، با شیوه های جذاب و شیرین، رسم و رسوم بندگی را بر اساس آموزه های دین مبین اسلام به آنها بیاموزیم و با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تاکیدهای  تولیت معظم آستان مقدس احمدی و محمدی علیهماالسلام مبنی بر مرکزیت و محوریت حرم مطهر حضرت شاهچراغ علیه السلام در شیراز، چه بهتر که این خاطره به یاد ماندنی در این مکان مقدس و معنوی و در جوار بارگاه ملکوتی یکی از بندگان صالح خداوند حضرت احمدبن موسی علیه السلام شکل بگیرد.
سلامی گفت: در سال تحصیلی 95-94 جشن تکلیف 9000 دانش آموز دختر و 3000 دانش آموز پسر مدارس نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان های همجوار همراه با اجرای برنامه های تخصصی آموزشی و تربیتی جذاب توسط گروه های کبوترانه و شکرانه در حرم مطهر برگزار شد که در نوع خود در سطح کشور بی نظیر بود .
وی  اظهارامیدواری کرد که در سال جاری نیز با مشارکت آموزش و پرورش و مدارس در اجرای برنامه، زمینه حضور تعداد بیشتری از دانش آموزان در جشن های تکلیف حرم مطهر مهیا شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) ضمن اعلام آمادگی آستان مقدس جهت استقبال از دانش آموزان عنوان کرد:برای گروه های دانش آموزی برنامه های متنوعی از جمله جشن های تکلیف، تورهای حرم گردی، حرم شناسی و حضرت شناسی، برنامه پخش فیلم های جذاب آموزشی تربیتی، جشن های مناسبتی، کارگاه های تخصصی ویژه دانش آموزان و والدین در زمینه های مختلف را در طول سال برگزار می شود که مدارس می توانند  با ارتباط با واحد های کودک و نوجوان آستان مقدس از برنامه های فوق استفاده کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز