رئیس هیات تیراندازی با کمان شیراز:

هدف اصلی توسعه باشگاه های تیراندازی با کمان است

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۰۹:۵۲:۵۶
کد خبر: ۴۷۲۱۲۲
هدف اصلی توسعه باشگاه های تیراندازی با کمان است
رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان شیراز ضمن تاکید بر توسعه باشگاه های تیراندازی با کمان گفت: به منظور توسعه ورزش تیراندازی با کمان که ورزشی است مورد تاکید دین مبین اسلام و از طرفی ورزش ملی محسوب می شود، تصمیم گرفتیم در این همایش به علاقه مندان به طور رایگان آموزش دهیم تا ضمن استعدادیابی، افراد علاقه مند را جذب کنیم.
علی روزیطلب درگفتگو با خبرنگار برنا از فارس با اشاره به حرفه ای بودن این رشته اظهارداشت: حدود ۱۰ مربی در رشته های مختلف از جمله ریکرو (کمان چهارخم)، کامپوند(ترکیبی) و کمان سنتی در این همایش حضور و مشغول آموزش به شهروندان می باشند.
وی هدف اصلی این هیات را توسعه باشگاه ها دانست و ابراز داشت: متاسفانه در سال های قبل بحث افزایش باشگاه ها مد نظر نبوده و کار خاصی صورت نگرفته است ولی طی هشت ماه گذشته که مسئولیت هیات را به عهده گرفتم، کار جدی خود را شروع کرده و هدف اصلی توسعه باشگاه ها و پراکندگی در همه جای شهر شیراز می باشد که علاقه مندان به این رشته ورزشی بتوانند به آسانی دسترسی داشته باشند.
بیش از پنج زمین در خدمت هیئت تیراندازی است
 رئیس هیات تیراندازی با کمان شیراز از راه اندازی یک مکان جدید جهت تمرین علاقه مندان خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از پنج زمین در خدمت هیئت تیراندازی می باشد که می توان به ورزشگاه شهید گودرزی واقع در میدان ارتش، باشگاه تیراندازی با کمان سنتی و تیراندازی روی اسب خصوصی آرش واقع درشهرک بزن، باشگاه بعث واقع در مجموعه ورزشی هوابرد، مرکزیت اصلی هیئت در مجموعه ورزشی شهید دستغیب واقع در دروازه کازرون و جدیدا یک مجموعه ورزشی در باغ جنت راه اندازی شده است.
روزیطلب با اشراه به اینکه در حال حاظر بیش از ۲۰۰ نفر مشغول آموزش هستند، بیان کرد: یکی از تهدید های این رشته ورزشی گران بودن و در دسترس نبودن تجهیزات است که خوشبختانه این فرصت وجود دارد تا در سطح های مختلف با قیمت های مختلف اسلحه کمان تهیه شود.
تیروکمان
وی ادامه داد: در سطح مبتدی و تکمیلی کمان هایی با قیمت مناسب وجود دارد ولی در سطح حرفه ای و قهرمانی باید خود قهرمان هزینه را پرداخت کند که هم اکنون قهرمانان هزینه های خودشان را متقبل می شوند که این یک نقطه ضعف است چرا که با کل بودجه یکساله این هیئت نمی شود یک قبضه اسلحه کمان یا حتی چند تیر تهیه نمود و در اختیار قهرمانان قرار داد.
رئیس هیات تیراندازی با کمان شیراز به مذاکرات انجام شده در این رابطه اشاره کرد وگفت: با مسئولان مربوطه هماهنگی‌هایی شده است که در گذشته قهرمانانی بوده اند و هم اینک به دلیل ضعف مالی یا مشکلات دیگر از این ورزش کناره گیری کردند، این‌ها را تحت حمایت قرار دهیم.
تیراندازان ما توقع حقوق یا مزایا ندارند
رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان شیراز ابراز داشت: تیراندازان ما توقع حقوق یا مزایا ندارند و همین قدر که تجهیزات بروز به دستشان برسد برایشان کافی است.
روزیطلب در پایان به مسابقات ۲۰۱۸ اشاره کرد و ابراز داشت: قول میدهیم برای مسابقات قهرمانی آینده که احتمالا در سال ۲۰۱۸ برگزار می شود، چند قهرمان از استان فارس و بخصوص شهر شیراز در کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران داشته باشیم و در صورت حمایت مسئولان قول مدال آوری این ورزشکاران هم می دهیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز