عکس های ۱۷ عکاس در تار و پود زمان

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۲:۳۹:۴۵
کد خبر: ۴۷۳۳۱۳
عکس های ۱۷ عکاس در تار و پود زمان
نمایشگاهی با ١٧ اثر منتخب از ١٤ عکاس ایرانی در حاشیه همایش تخصصی عکاسی در ایران برگزار خواهد شد؛ نخستین همایش بزرگ عکاسی در پردیس سینمایی گلستان برگزار می شود که حاوی کلاس های آموزش ابتدای کار با دوربین بر اساس استاندارد مدرسه نیکون است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، در این نمایشگاه که به کوشش آرش اشکر در نگارخانه «تار و پود» برقرار خواهد شدعکسهایی از جاذبه های گردشگری ایران از جمله طبیعت، آسمان شب، معماری و سوژه های اجتماعی، از آثار تعدادی از عکاسان صاحب نام ایرانی نمایش داده می شود.
در این نمایشگاه که ٧ آبان ماه جاری گشایش می یابد، عکاسانی چون: آرش اشکر فرزاد اشکر، بهمن بهروز، سجاد آروند، حسین خسروی، طاهره رخ بخش، عطا رنجبر زیدانلو، بردیا(مهدی) سعادت، عرفان سامان فر، حامد صفایی، کیارنگ علایی، مهدی غلامی نسب، سجاد مختارزادگان و هادی محسن تبار آثار خود را به نمایش می گذارند.
آیین گشایش نمایشگاه عکس یادشده، ٧ آبان ٩٥ ساعت ١٨ در نگارخانه تار و پود شیراز واقع در چهارراه حافظیه مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس است.
این درحالیست که افزون بر نمایشگاه فوق که تا ١٩ آبان دایر خواهد بود، نخستین همایش بزرگ عکاسی در پردیس سینمایی گلستان برگزار می شود که حاوی کلاس های آموزش ابتدای کار با دوربین بر اساس استاندارد مدرسه نیکون است.
همچنین در نخستین همایش بزرگ عکاسی شیراز کیارنگ علایی و سجاد آورند طی دو کارگاه آموزشی به گفتارهایی پیرامون آرت فتوگرافی(عکاسی هنری) و جستجوگری هدفمند(تعریفی در باب برنامه ریزی و مهارت های اجتماعی در عکاسی مستند اجتماعی) می پردازند.
گفتنی است: نخستین همایش بزرگ عکاسی شیراز با مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس به میزبانی پردیس سینمایی گلستان واقع در بلوار معالی آباد ساختمان الف، ١٢ آبان ماه جاری از ساعت ١٨ و ٤٥ دقیقه آغاز می شود.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز