مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

بهره برداری از تصفیه خانه شهرک صنعتی جهرم تا دو ماه آینده

۱۳۹۵/۰۸/۰۵ - ۱۰:۴۳:۲۴
کد خبر: ۴۷۴۲۹۹
بهره برداری از تصفیه خانه  شهرک صنعتی جهرم تا دو ماه آینده
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی از پیشرفت فیزیکی ۸5 درصدی طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی جهرم و بهره برداری آن طی 2ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، شاهپور قنبری در بازدید از عملیات اجرایی این طرح ، بر تسریع در عملیات اجرایی  تاکید کرد واظهارداشت: با بهره برداری از این تصفیه خانه ،روزانه بیش از 150مترمکعب  ظرفیت تصفیه پساب صنعتی ایجاد می شود.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهرک صنعتی جهرم 19واحد صنعتی و تولیدی در مرحله فعالیت است گفت:با توجه به وجود این واحد ها و نیز ساخت واحد های صنعتی  جدید ،ایجاد این طرح در دستور کار قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه این طرح  با اعتباری افزون بر 11میلیارد ریال در حال اجراست، گفت: اعتبارات این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرکهای صنعتی فارس تامین و پرداخت می شود.
قنبری در ادامه  افزود: این طرح شامل پکیج تصفیه خانه فاضلاب ،خط انتقال و ایستگاه پمپاژ است و پساب ورودی پس از انجام مراحل تصفیه و رفع آلایندگی، جهت آبیاری  فضای سبز استفاده خواهد شد.
وی اجرای این طرح را در راستای سیاستهای این شرکت در زمینه توجه به مسائل زیست محیطی بیان کرد و گفت: معتقدیم توسعه صنعت بدون در نظر گرفتن الزامات زیست محیطی توسعه پایدار نخواهد بود.
 مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس همچنین از عملیات اجرایی طرح ایستگاه پمپاژ و مخزن آب این شهرک صنعتی نیز بازدید و دستوراتی در زمینه کیفی سازی و  تسریع در ذاجرای این طرح صادر کرد.
طرح ایستگاه پمپاژ و مخزن آب شهرک صنعتی جهرم با اعتبار افزون بر3500میلیون ریال با پیشرفت فیزیکی 90درصدی در حال ساخت است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.
شهرک صنعتی جهرم با 40هکتار مساحت،ظرفیت استقرار 100  واحد صنعتی با پیش بینی    600  اشتغال را دارد که در حال حاضردر این شهرک صنعتی   44     قرارداد سرمایه گذاری با متقاضیان منعقد و 19واحد صنعتی با300نفر اشتغالزایی در مرحله فعالیت است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز