مدیر کل آموزش و پرورش فارس :

دانش آموزان فارس برای حضور در المپیادها پرانگیزه هستند

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۰۸:۵۱:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۳۰۱
دانش آموزان فارس برای حضور در المپیادها پرانگیزه هستند
مدیر کل آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزران ما برای حضور در رقابت های علمی همچون المپیاد ها انگیزه لازم را دارند و تنها کافی است امکانات لازم را در مدارس سراسر استان برای آنها فراهم نماییم .
به گزارش خبرگزاری برنا از  فارس ، حمید رضا آذری در آیین تقدیر از دانش آموزان مدال آور  المپیاد جهانی و کشوری  استان فارس در دبیرستان شهید دستغیب ناحیه 2 شیراز گفت: این دانش آموزان نخبه و برجسته با تلاش و کوشش خود و با  وجود رقابت های سخت توانسته اند  در سطح کشور و جهان به موفقیت دست یابند و  همه ما  مسئولین نیز باید تلاش کنیم تا زمینه ارتقاء و پیشرفت آنها فراهم نماییم.
وی با تاکید بر نقش برجسته خانواده ها در کسب موفقیت دانش آموزان در عرصه های مختلف افزود: باید آزمایشگاه و کتابخانه های مجهز و همچنین  امکانات پژوهشی و تحقیقی  مناسبی برای دانش آموزان  فراهم شود  و در همین راستا  به دنبال آن هستیم تا خانه المپیاد فارس را  راه اندازی شود.
مدیر کل آموزش و پرورش فارس تاکید کرد: دانش آموزران ما برای حضور در رقابت های علمی  همچون المپیاد ها  انگیزه لازم را دارند و تنها کافی است امکانات لازم را در مدارس سراسر  استان  برای آنها فراهم نماییم .
در این مراسم، دانش آموزان مدال آور فارس در المپیاد های علمی جهانی و کشوری  سال گذشته ،تجربیات  ارزنده خود را در اختیار سایر دانش آموزان  فعال در المپیاد علمی قرار دادند و در پایان نیز  با اهداء لوح تقدیر و هدایایی ارزنده  از طرف مسئولین ، از  این افتخار آفرینان تقدیر بعمل آمد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز