استاندار فارس به لارستان سفر می کند

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۲۰:۰۹:۵۰
کد خبر: ۴۷۷۳۵۴
استاندار فارس به لارستان سفر می کند
سید محمد علی افشانی استاندار فارس به منظور شرکت در جلسه شورای اداری لارستان،دیدار با فعالان اقتصادی،سیاسی،اجتماعی ، علما و روحانیون اهل تشیع و تسنن و افتتاح و کلنگ زنی چندین پروژه عمرانی و خدماتی به شهرستان لارستان سفر می کند.
به گزار ش خبرنگار برنا از لارستان، فرماندار ویژه لارستان اظهارداشت:طبق برنامه زمانبندی شده از سوی دفتر هماهنگی و برنامه ریزی سفرهای شهرستانی استاندارفارس ، مهندس افشانی عصر روز چهارشنبه 12 آبان ماه وارد لارستان خواهد شد.
جلیل حسنی ادامه داد: استاندار فارس ابتدا در بخش اوز از پروژه های در دست احداث ساختمان دانشکده بهداشت و بیمارستان 100 تختخوابی اوز بازدید می کند.
معاون استاندار  گفت: استاندار فارس در ادامه سفرش به این منطقه، چهارشنبه شب وارد شهر لار می شود و صبح پنج شنبه ضمن حضور در گلزار شهدا و گلباران قبور مطهر شهیدان والامقام ، مرقد مطهر حضرات آیات آیت اللهی و موسوی لاری را هم زیارت می نماید و در ادامه در جلسه شورای اداری لارستان و در مراسم راهپیمایی باشکوه 13 آبان نیز شرکت می کند و به ایراد سخن می پردازد. فرماندار ویژه لارستان افزود: استاندار دیدار های جداگانه ای را با علماء و روحانیون اهل تشیع و تسنن ، فعالان اقتصادی،سیاسی واجتماعی شهرستان خواهند داشت.
حسنی یاداور شد: علاوه بر این برنامه ها، استاندار فارس در سفرش به لارستان همچنین از طرح های در حال ساخت پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، مجتمع فرهنگی،علمی ، ورزشی منیری و فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی لارستان هم بازدید بعمل می آورد.
معاون استاندار فارس با تشریح این برنامه ها خاطر نشان کرد: مجتمع خدماتی رفاهی شهید مغنیه لارستان واقع در جاده لارستان-بندر عباس در چهار برکه از جمله پروژه ی مهم عمرانی و خدماتی است که به دست استاندار فارس افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز