مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس:

انعقاد ۱۱۴ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در فارس

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۵:۲۲:۲۱
کد خبر: ۴۷۸۸۲۳
انعقاد ۱۱۴ قرارداد با متقاضیان سرمایه گذاری در فارس
رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از عنوان دوم استان فارس در کشور در تعداد قراردادهای منعقد شده با سرمایه گذاران خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون 114قرارداد متفاضیان برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی فارس منعقد شده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،مهندس شاهپور قنبری افزود: در قالب این قراردادها بیش از 24هکتار زمین به متقاضیان واگذار شده است.
وی با بیان اینکه برای ساخت این واحد های صنعتی توسط  این سرمایه گذاران بیش از 500میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام خواهد شد افزود: پیش بینی می شود با بهره برداری از این واحد های صنعتی که عملیات اجرایی آنها نیز آغاز شده ،بیش از 700نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.
مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی فارس افزود:شهرک صنعتی بزرگ شیراز ،شهرک سنگ نی ریز و شهرک های صنعتی فتح آباد مرودشت و آباده به ترتیب بیشترین تعداد قراردادهای جدید منعقد شده را در این مدت به خود اختصاص داده اند.
قنبری افزود: صنایع غذایی ،کانی غیر فلزی و شیمیایی  به ترتیب بیشترین متقاضی ایجاد واحد های جدید صنعتی را به خود اختصاص داده اند.
قنبری تصریح کرد: با احتساب قراردادهای جدید در 7 ماهه امسال، در مجموع آمارکل  قراردادهای منعقد شده در شهرکها و نواحی صنعتی استان به 5260 قرارداد رسید.
وی در ادامه از بهره برداری از 45 واحد صنعتی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت:با بهره برداری از این واحد های صنعتی که با سرمایه گذاری400میلیارد ریالی بخش خصوصی راه اندازی شده است برای 463نفر اشتغال ایجاد شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس تاکید کرد: هم اکنون در 61 شهرک و ناحیه صنعتی استان آماده واگذاری زمین به متقاضیان و سرمایه گذاران هستیم.
قنبری بیان کرد: با فراهم بودن زیرساخت ها در شهرک های صنعتی در همه شهرستان های استان فارس، امکان سرمایه گذاری در بخش صنعت فراهم شده است.
وی افزود: امسال و در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی با نام اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل  نامگذاری شده است مشوق های  ویژه ای در شهرکها و نواحی صنعتی استان، در راستای رشد و توسعه اقتصادی و صنعتی  و حمایت حداکثری از سرمایه گذاران اختصاص داده شده است.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس با بیان اینکه فارس عنوان دوم کشور را در زمینه شهرک های صنعتی در حال واگذاری به خود اختصاص داده است، گفت: تعداد قراردادهای منعقد شده در نیمه نخست امسال  بیانگر اشتیاق سرمایه گذاران برای ایجاد واحدهای صنعتی تولیدی جدید در شهرک های صنعتی است.
قنبری گفت: استان فارس در میان شرکت های استانی شهرکهای صنعتی سراسر کشور جزء استانهای برتری  محسوب می شود که بیشترین آمار تعداد قراردادهای منعقد شده و واگذاری زمین را به خود اختصاص داده است.
وی تصریح کرد: با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید در حمایت از سرمایه گذاران، حمایت های ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدیریت ارشد استان از صنعتگران و سرمایه گذاران و نیز توسعه زیرساخت ها در شهرک های صنعتی، این روند رو به رشد در ماه های آینده نیز تداوم داشته باشد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز