برگزاری آیین اختتامیه دوره توانمند سازی سازمان های مردم نهاد جوان کشور در شیراز

۱۳۹۵/۰۸/۲۰ - ۱۵:۲۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۰۹۸۴
برگزاری آیین اختتامیه دوره توانمند سازی سازمان های مردم نهاد جوان کشور در شیراز
آیین اختتامیه دوره توانمند سازی سازمان های مردم نهاد جوان کشور با حضور مسئولان استانی و شرکت کنندگان درشیراز برگزارشد.
به گزارش خبرنگار برنا از فارس، دوره توانمندسازی سازمان های مردم نهاد جوان باحضور شرکت کنندگانی از سراسر ایران با هدف آشنایی این سازمان ها  با راهکارهای مقابله با چالش ها و آسیب های اجتماعی همچون اعتیاد ، آسیب دیدگی زنان و دختران جوان ، چگونگی شبکه سازی و تسهیل گری در بافت های آسیب پذیر از 18 آبان ماه جاری به مدت 3 روز در شیراز و در محل هتل جهانگردی برگزار شد.
معاون جوانان و امورفرهنگی ورزش و جوانان فارس در آیین اختتامیه این دوره اظهارداشت: به همت سازمان های مردم نهاد جوان دراستان فارس گام های موثری در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی برداشته شده که طرح همیاران فرهنگ پاک اجرا شده در محله سنگ سیاه نمونه بارز این موضوع است.
علی رضایی افزود: طرح همیاران فرهنگ پاک که توسط کانون جوانان نگاه فردا درحال اجرا است باعث شده تا دریکی از محلات پرآسیب شهر شیراز جوانان جذب فعالیت های اجتماعی شوند و برای بهتر شدن وضعیت محله خود تلاش کنند.
دوره
وی ضمن تقدیر از حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان فارس بیان کرد: کامیاب ،جوانان ترین مدیرکل ورزش و جوانان در سطح کشور است که برای رشد و موفقیت این قشر تاثیر گذار در جامعه گام های موثری برداشته است.
دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان فارس نیز در این آیین ضمن تقدیر از عملکرد مطلوب مدیرکل ورزش و جوانان فارس در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ، گفت: متاسفانه امروزه شاهد گسترش  آسیب های اجتماعی در کشور هستیم که بنیان بسیاری از خانواده رانابوده کرده است.
محمدرضا ابراهیمی اضافه کرد: برای کاهش آسیب های اجتماعی دولت و مسئولان به تنهایی نمی توانند کاری انجام دهند و باید از توانمندی های سازمان های مردم نهاد استفاده کرد.
 وی تاکید کرد: سازمان های مردم نهاد با توجه به حضوراعضاء توانمند و وجود حس مشارکت در میان آنها می توانند در جامعه تاثیر گذار باشند  وباعث افزایش نشاط و شادی و کاهش آسیب های اجتماعی شوند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز