فرمانده انتظامی استان فارس:

کشف ۲۱۱ کیلوگرم موادمخدر در فارس

۱۳۹۵/۰۸/۲۳ - ۱۹:۵۵:۳۰
کد خبر: ۴۸۲۲۱۴
کشف ۲۱۱ کیلوگرم موادمخدر در فارس
فرمانده انتظامی استان از کشف 211 کیلو و 450 گرم موادمخدر طی پنج عملیات جداگانه در شهرستان های شیراز، نورآباد و سپیدان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس،سردار "احمدعلی گودرزی" اظهارداشت:ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی موادمخدر مطلع و متوجه شدند وی اقدام به حمل موادمخدر از شهرستان داراب به استان خوزستان و دزفول، می کند.
وی ادامه داد: با زیر نظر قرار دادن فعالیت های این فرد، ماموران متوجه شدند، وی مقداری موادمخدر را از شهرستان داراب تحویل و قصد انتقال به استان خوزستان دارد.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماموران با استقرار در طول مسیر تردد این قاچاقچی، خودرو وانت پیکان وی را در اطراف شهرستان شیراز متوقف، متهم را دستگیر و در بازرسی از خودرو وی ۹۹ کیلوگرم تریاک کشف شد.
سردار گودرزی افزود: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان سپیدان از حمل یک محموله موادمخدر در جاده های اطراف آن شهرستان مطلع و با استقرار در طول مسیر تردد خودرو حامل موادمخدر، ‌آن خودرو را شناسایی کردند.
وی گفت: با اقدام به موقع ماموران خودرو حامل موادمخدر در جاده سپیدان به سمت شیراز مشاهده و سرنشینان آن با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند و در طول مسیر  سرنشین و راننده 2 بسته موادمخدر را از درون خودرو به بیرون پرتاب کردند که پس از جمع آوری مشخص شد این مواد 12 کیلو 500 گرم تریاک می باشد.
فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 23 کیلوگرم هروئین در اطراف شیراز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله موادمخدر توسط یک دستگاه خودرو پژو 405 در اطراف شیراز مطلع و پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن  ۲۳ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین کشف کردند.
سردار گودرزی اضافه کرد: در شهرستان نورآباد ممسنی نیز ماموران انتظامی آن شهرستان موفق شدند طی دو عملیات جداگانه 76 کیلو و 450 گرم تریاک کشف و در این رابطه دو دستگاه خودرو  پژو 405 و سواری آر دی را متوقف و دو قاچاقچی موادمخدر را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی کنند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز