رییس جدید هلال احمر لارستان معرفی شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۴ - ۱۱:۱۷:۴۳
کد خبر: ۴۸۲۴۱۳
رییس جدید هلال احمر لارستان معرفی شد
با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون هلال احمر استان، رییس جدید هلال احمر لارستان معرفی شد.
به گزارش خبرنگار برنا از لارستان؛در این مراسم  حکم حمید رضا رشیدی بعنوان رییس جدید هلال احمر لارستان به وی ابلاغ شد و از خدمات سه ساله محسن زمانی با لوح سپاس  قدردانی شد.
دراین جلسه   محسن زمانی رییس سابق هلال احمر لارستان عملکرد سه ساله خود را تشریح  کرد.
 مسئول گزینش جمعیت هلال احمر استان فارس دراین مراسم  گفت:با توجه به بزرگی و حادثه خیز بودن منطقه لارستان می طلبد که توجه ویژه به این منطقه بشود.
حجت الاسلام علی اکبر قاسمی  خواستار همراهی و همکاری  تمامی دستگاههای اجرایی و مردم با جمعیت هلال احمر شهرستان لارستان شد.
وی تصریح کرد: یکی  از مهمترین فعالیت های هلال احمر استفاد از پتانسیل مردمی  در  جهت جذب داوطلب و تعامل بیشتر با خیرین منطقه است.
 مسئول گزینش جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین از رییس جدید هلال احمر شهرستان لارستان خواست که خانه  هلال  را به کمک مردم در بخشهای منطقه لارستان تاسیس نماید و در این خانه هلال آموزش های لازم به داوطلبین و شرکت کنندگان ارائه گردد و پایگاه مهم مردمی امداد ونجات در خانه هلال تشکیل گردد و با اجرای برنامه های امدادی، این مکان را برای مواقع حساس و ضروری آماده نماید.
حسین رضایی معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر فارس هم در سخنانی اظهار داشت:بدون کمک مردم کار هلال احمر به پیش نخواهد رفت پس بایستی نیروهای مردمی را به خدمت گرفت تا در مواقع لزوم به کمک نیروهای هلال احمر بیایند.
علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان  هم خواستار تسریع در اتمام پروژه مرکز امداد شهری و تکمیل پایگاه امداد و نجات جاده ای چهار برکه لارستان و غیره شد.
جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان گفت:این جابجایی ها و تغییر یک مدیر اداره بخاطر این است که یک حرکت و شتاب بیشتری در کارها و برنامه ها صورت بگیرد  واین فعالیت ها  باید همراه  با ایده و فکر نو و تکمیل کننده برنامه های قبلی سازمان  باشد.
وی از رییس جدید هلال احمر لارستان خواست با توجه به گستردگی منطقه لارستان، انسجام بیشتر درون سازمانی  خود را تقویت نموده و در جهت جذب داوطلبان مردمی و آموزش امدادو نجات به آنها تلاش نماید، تا هلال احمر لارستان برای مواقع ضروری و حساس یک آمادگی کامل و صد در صدی داشته باشد.
فرماندار ویژه لارستان گفت:بسیاری از ادارات در روزهای عادی و تا مشکلی پیش نیاید به چشم نمی آیند، یکی از این ادارات هلال احمر است که در موقع پیش آمدن مشکل و حوادث دیده می شود و سریعا به کمک هم نوعان خود  می ایند و در این موقع  کارها و فعالیت هایشان ملموس تر است که بایستی قدردان این عزیزان باشیم.
حسنی خطاب به رییس جدید،کارکنان ، امدادگران و اعضا شورای اجرایی هلال احمر لارستان گفت: امادگی ها و فعالیت های خود را به روز نمایید و در چارچوب دستورالعمل های قانونی در جهت آمادگی بیشتر هلال احمر، همت و تلاش مضاعف کنید .
وی ادامه داد:انشااله در بازدیدی که از هلال احمر شهرستان بعمل خواهد آمد ، در جهت شناخت عملکرد ، پتانسیل ها و توانمند ی های این جمعیت آشنا خواهم شد و پیگیر های لازم در خصوص نیازمندیهای این مرکز هم انجام خواهم داد و با هماهنگی هر چه بیشتر،هم نقاط قوت را تقویت و هم نقاط ضعف را مرتفع کنیم.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز