هشدار های سایبری در خصوص اربعین سیدالشهدا (ع)

۱۳۹۵/۰۸/۲۷ - ۱۰:۰۱:۰۳
کد خبر: ۴۸۳۶۷۳
هشدار های سایبری در خصوص اربعین سیدالشهدا (ع)
رئیس پلیس فتا استان فارس در خصوص کلاهبردار افراد شیاد که به مناسبت های مختلف با راه اندازی سایت های اینترنتی در فضای مجازی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند، هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، سرهنگ "حبیب اله رجبلی" اظهارداشت: شکایات و پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا متاسفانه دیده می شود افراد شیاد و کلاهبردار به مناسبت های مختلف با راه اندازی سایت های اینترنتی در فضای مجازی قصد کلاهبرداری از شهروندان را دارند.
وی با تاکید براینکه انگیزه این افراد فقط اخاذی و سوءاستفاده از احساسات زائران اربعین می باشد، از شهروندان خواست هشدار های پلیس را جدی گرفته و همواره موارد امنیتی را مد نظر خود قرار دهند.
وی افزود: زائرین تنها از سایت سماح به نشانی www.samah.haj.ir جهت ثبت نام خود در زمینه سفر اربعین می بایست استفاده کنند و تبلیغاتی که در فضای مجازی مبنی برسفر سریع، بدون ویزا و ارزان برای اربعین منتشر می شود، شیادی است و به منظور اخاذی از افراد انجام می شود.
رئیس پلیس فتا استان فارس خاطرنشان کرد: سایت هایی که در فضای مجازی برای سفر به عتبات تبلیغ می کنند، الزاما باید محیط فیزیکی مشخص داشته و دارای شخصیت حقوقی یا حقیقی باشند.
وی از زائرینی که قصد سفر به اتبات عالیات در روزهای باقی مانده را دارند درخواست کرد: در طول سفر از وسایل الکترونیکی خود شامل موبایل، دوربین عکاسی و ... محافظت و در نگهداری آن کوشا باشند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز