معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس:

دومین اجلاسیه استانی نماز در فارس برگزار می شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۰:۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۸۵۲۴۲
دومین اجلاسیه استانی نماز در فارس برگزار می شود
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس گفت: دومین اجلاسیه نماز استان فارس در تاریخ سوم آذرماه در شیراز برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، یداله رحمانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت نماز، اظهار داشت: پیرو دستورات مقام معظم رهبری اجلاسیه استانی نماز امسال با شعار نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی روز سوم آذرماه از ساعت هشت و نیم تا یازده و نیم در محل باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که مدیران اجرایی مرکز استان فارس، فرمانداران، دبیران شورای اقامه نماز دستگاه های اجرایی و فرمانداران و ائمه جماعات دستگاه های اجرایی و کارخانجات از جمله میهمانان این اجلاسیه خواهند بود، افزود: این اجلاسیه به ریاست استاندار محترم فارس برگزار خواهد شد و از بیانات نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز، مسئولین ستاد اقامه نماز کشور و یکی از مدیران بلندپایه کشور بهره خواهیم برد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری فارس با اشاره به این که هدف از برگزاری این اجلاسیه نشر فرهنگ اقامه نماز در دستگاه های اجرایی استان و آحاد جامعه است، ادامه داد: تاکنون شش جلسه به منظور هماهنگی اجرای این اجلاسیه با مدیران ذیربط برگزار شده است.
رحمانی با بیان این که ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی در حوزه نشر فرهنگ اقامه نماز در اجلاسیه اول در سال گذشته توسط ستاد اقامه نماز استان انجام گرفته است، اظهار داشت: ارزیابی دستگاه های اجرایی در اجلاسیه دوم توسط ستاد اقامه نماز کشور و در مقایسه با وزارت خانه مربوطه در سطح کشور صورت گرفته است و بر این اساس از 17 دستگاه اجرایی استان که در حوزه نشر فرهنگ اقامه نماز در سطح کشور موفق به کسب رتبه های برتر شده اند در این اجلاسیه تقدیر خواهد شد.
 
نظر شما