مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

۵ میلیارد ریال به باشگاه‌های ورزشی فارس کمک مالی شد

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۰۰:۳۱:۱۶
کد خبر: ۴۸۹۷۰۹
۵ میلیارد ریال به باشگاه‌های ورزشی فارس کمک مالی شد
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون مبلغ پنج میلیارد ریال به باشگاه‌های ورزشی فارس کمک شده است، گفت: دو میلیارد ریال از این اعتبار توسط استاندار فارس به باشگاه‌ها اختصاص یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، حیدرعلی کامیاب در مراسم گردهمایی مسئولان و ورزشکاران باشگاه‌های ورزش توپی که به همراه تجلیل از قهرمانان در هتل همای شیراز برگزار شد، اظهار داشت: این نخستین نشست ورزشی است که با حضور استاندار فارس برگزار و در آن مسائل و مشکلات باشگاه‌ها بررسی می‌شود.
وی با اشاره به حمایت 200 میلیون تومانی استاندار فارس از باشگاه‌های ورزشی استان فارس در لیگ‌‌های مختلف ورزشی افزود: علاوه بر این کمک، سعی می‌شود تا یک ماه آینده حمایت‌های دیگر از باشگاه‌ها و بخش ورزش حرفه‌ای انجام شود.
کامیاب گفت: در سال 94 و با حمایت‌های شخص استاندار، اقداماتی برای حمایت از تیم‌های ورزشی استان فارس انجام و یک میلیارد و 200 میلیون تومان تامین و بین تیم‌ها توزیع شد که بیشترین سهم هم به فجر شهید سپاسی به واسطه شرایط ویژه این تیم و طرفداران فراوان رشته فوتبال، تعلق گرفت.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس خاطرنشان کرد: همچنین ورزشگاهی که 22 سال قبل ساخت آن در شیراز آغاز شده بود با حمایت‌ها و تلاش‌های استاندار فارس و تامین اعتبارات مورد نیاز، تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود.
کامیاب با اشاره به اینکه غیر از مسائل مالی، عوامل دیگری نیز در موفقیت تیم‌های ورزشی اثرگذار بوده است، گفت: فجر شهید سپاسی سال گذشته تمام فاکتورهای لازم برای موفقیت را نداشت و صعود نکرد البته اگر فارس در فوتبال توفیقی نداشت اما در رشته‌های فوتسال، بسکتبال و والیبال در رده مردان و زنان موفقیت‌های خوبی کسب کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با بیان اینکه در حال حاضر 111 تیم استان فارس در لیگ‌های کشور و در رده‌های سنی مختلف فعال هستند، بیان کرد: این گستردگی حمایت بیشتر را می‌طلبد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس  همچنین از تاسیس صندوق حمایت از قهرمانان و ورزشکاران استان فارس با همکاری خیران و دوستداران ورزش در این استان خبر داد و افزود: حمایت از ورزشکاران و تجلیل از نخبگان و قهرمانان و فعالان حوزه ورزش فارس توسط این صندوق انجام می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز