استاندار فارس:

واحدهای تولیدی باید تقویت شوند

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۶:۵۴:۵۵
کد خبر: ۴۹۲۰۷۸
واحدهای تولیدی باید تقویت شوند
استاندار فارس گفت: علت موفقیت های این واحد تولیدی مدیریت خوب و بکارگیری دانش ها و روش های نوین می باشد و اینگونه واحدها باید تقویت شوند
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، مهندس سید محمد علی افشانی در حاشیه بازدید از شرکت تولیدی افزار کیمیای فارس که با حضور رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران انجام شد اظهار داشت: به منظور حمایت و تقویت چنین واحدهایی از دکتر سیف دعوت بعمل آمد تا بازدیدی از این مجموعه داشته باشند تا بتوانیم در طرح توسعه آن قدم های موثری را با کمک مدیریت شرکت برداریم.
استاندار فارس افزود: خوشبختانه طی یک سال گذشته بیش از 100 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده و مشکلات بیش از 600 واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفته است.
وی بیان کرد: مشکلات 360 واحد مرتفع شده و تسهیلات لازم توسط بانک ها به این واحدها پرداخت شده است و در چرخه تولید قرار گرفته اند.
مهندس افشانی گفت: در بحث طرح ارتقاء تولید، استان فارس اولین استان کشور با حدود 446 میلیارد تومان پرداختی می باشد.
استاندار فارس گفت: در مجموع وضعیت به گونه ای است که امیدواریم حرکتی که شروع شده است سرعت بیشتری بگیرد و تمام کسانی که به حمایت بانکی نیاز دارند مشروط بر اینکه اصول بنگاه داری را رعایت کنند مورد حمایت قرار گیرند.
وی ادامه داد: اصول بنگاه داری به این معنا می باشد که واحدهای تولیدی هم بتوانند مدیریت درست داشته باشند و هم از روش های کنترل کیفیت استفاده کنند و بتوانند محصولی را تولید کنند که به لحاظ قیمت و کیفیت بتواند در بازار مشتری خود را پیدا کند
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز