معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس:

افتخار آفرینی دانش آموزان فارس درهجدهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۰:۲۷:۴۵
کد خبر: ۴۹۲۲۸۱
افتخار آفرینی دانش آموزان فارس درهجدهمین جشنواره جوان خوارزمی کشور
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس گفت: دانش آموزان فارس در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی با ارایه 12 طرح منتخب کشوری در مجموع امتیازها موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.
 به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، دکتر ناصر قجری اظهارداشت: از میان 97 طرح برتر کشوری، 33 طرح به عنوان طرح های منتخب انتخاب شدند که از این تعداد4 طرح متعلق به دانش آموزان فارس بود.
وی بیان کرد: دانش آموزان فارس در دوره قبلی این جشنواره نیز موفق به کسب رتبه دوم کشور شدند.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس از گسترش فرهنگ پژوهش و گرایش دانش آموزان به موضوع تحقیق و پژوهش در مدارس سراسر استان به عنوان عامل اساسی در موفقیت دانش آموزان استان در جشنواره جوان خوارزمی یاد کرد.
معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش فارس افزود: سیاست ما در استان، تقویت، توسعه و اعتلای سطح پژوهش سراها و تشکیل انجمن های علمی در مدارس است.
قجری گفت: باید هدف عمده ما تقویت و نهادینه کردن فرهنگ تحقیق و پژوهش در همه دانش آموزان باشد تا روز به روز شاهد موفقیت های بیشتر دانش آموزان در عرصه های مختلف باشیم.
دبیر هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در استان فارس نیزبا بیان اینکه در این جشنواره 4   طرح از استان فارس موفق به کسب عنوان شدند،  گفت: در مجموع دانش آموزان استان فارس موفق شدند در این جشنواره مقام دوم کشور را به خود اختصاص دهند همچنین ملیکا قنبری تنها دختر شرکت کننده در این جشنواره بود که توانست حائز رتبه اول کشوری در بین شرکت کنندگان باشد.
ذوالفقار شهریاری ضمن قدردانی از تمامی دانش آموزان و دست اندرکاران برگزاری جشنواره در مدارس، پژوهشسرا ها ادارات آموزش و پرورش مناطق و نواحی و شهرستانها و اداره کل که موجب کسب این موفقیت شده اند گفت: در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی در زمینه هنر طرح ملیکا قنبری از هنرستان هنر و اندیشه ناحیه یک شیراز در رشته انیمیشن  رتبه اول کشوری وطرح دانش آموز زهرا زرین کلاه از دبیرستان علوم پزشکی  ناحیه دو شیراز نیز در رشته عکاسی رتبه سوم کشور را به خود اختصاص دادند.
وی افزود: در رشته داستان کوتاه طرح دانش آموزعرفان پاپری دیانت از دبیرستان توحید ناحیه دو شیراز و در رشته شعر نیز طرح علی صادقی دنیانی از دبیرستان تیزهوشان شهید دستغیب جهرم توانستند مقام سوم  کشوری را کسب نمایند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز