تفاهم نامه همکاری طرح پیام آوران ایثار امضا شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۳:۵۹
کد خبر: ۴۹۵۳۵۴
تفاهم نامه همکاری طرح پیام آوران ایثار امضا شد
رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس گفت: ادارات کل آموزش و پرورش و امور شاهد و ایثارگران استان ،به منظور همکاری در اجرای طرح پیام آوران ایثار تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.
به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، علیرضا مختاری اظهارداشت: در سیصد و بیست و سومین جلسه ستاد شاهد استان که  با حضور مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، تفاهم نامه  همکاری پیام آوران ایثار بین این دو اداره کل منعقد گردید.
وی گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه که  در هفت ماده و دو نسخه توسط مدیران کل آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران به امضا رسید ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی  استان  است .
رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس  افزود: بر اساس این تفاهم نامه روایان ایثار  اداره کل امور شاهد و ایثار گران فارس، با حضور در مدارس استان  به روایت ایثار گری های رزمندگان در دوران دفاع مقدس  خواهند پرداخت.
مختاری  همچنین با اشاره به  کسب رتبه نخست مسابقات تحقیق و پژوهش مدارس شاهد کشور  توسط  استان فارس گفت: امید واریم که این موفقیت ها برای سالهای بعد نیز  تداوم داشته باشد.
وی در ادامه گفت:در راستای کیفیت بخشی فعالیتهای آموزشی و پرورشی مدارس شاهدو ایجاد انگیزه دربین کارکنان، ارزیابی مدارس شاهد در سه مرحله خود ارزیابی – ارزیابی ناحیه/شهرستان و ارزیابی استانی انجام می گیرد  .
رئیس اداره امورشاهد و ایثارگران آموزش و پرورش فارس  افزود: طرح وفاق و تجربه و هم اندیشی مدیران مدارس شاهد نیز به منظور آشنایی و استفاده از تجارب سایر مدیران مدارس شاهد از دیگر فعالیتهای این اداره می باشد .
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز