رئیس کل دادگستری استان فارس:

حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولان پیش‌نیاز مقابله با هجمه‌ها و تهاجمات دشمن است

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۰:۱۳:۰۹
کد خبر: ۴۹۵۹۰۹
حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولان پیش‌نیاز مقابله با هجمه‌ها و تهاجمات دشمن است
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت:حفظ وحدت و انسجام مردم و مسئولان پیش‌نیاز مقابله با هجمه‌ها و تهاجمات دشمن است.
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، علی القاصی  اظهارداشت: از ابتدای پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل استکبار شرق و غرب برای براندازی این نظام، به حربه‌ها و ترفندهای مختلف روی آوردند و در 8 سال جنگ تحمیلی بهترین و پاک ترین جوانان این مرز و بوم را از ما گرفتند اما به لطف خداوند متعال و شهامت جوانان وطن و بصیرت و همراهی مردم و رهبری داهیانه  امام راحل (ره) تمام نقشه‌های شوم آنان بی‌نتیجه مانده است.
وی افزود: دشمن شکسته‌خورده در جبهه جنگ سخت، دست از دشمنی و خصومت برنداشت و با ادامه افکار پلید خود به جنگ نرم روی آورد تا بتواند باورها و اعتقادات دینی مردم را نشانه رود اما در این جبهه نیز با بصیرت و اعتقاد قلبی و دینی مردم روبه‌رو شده و شکست را پذیرفت.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس از فتنه 88  به عنوان جریان دیگر نفوذ دشمنان  یاد کرد و افزود: به حمدالله این ترفند دشمن نیز بار دیگر با هوشیاری و تدابیر رهبری و بصیرت وفادراران به نظام خنثی شد.
رئیس کل دادگستری فارس  وحدت و انسجام بین مردم و مسؤولان را پیش‌نیاز مقابله با هجمه‌ها و تهاجم‌های دشمن دانست و معیار این مهم را منویات گهربار مقام معظم رهبری عنوان و تصریح کرد: حفظ نظام نیازمند هوشیاری بیشتر نیروهای انقلابی است.
القاصی با اشاره به اینکه دشمن هیچگاه دست از عداوت و خصومت برنداشته و همواره تلاش کرده است تاکتیک های تخریبی خود علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی را تغییر دهد گفت: آخرین توطئه دشمنان بهره گیری از افراد و عوامل خود باخته در طراحی هجمه و تخریب چهره های بزرگ نظام است که امروز متاسفانه نوک این پیکان به سمت تأمین کنندگان امنیت نظام نشانه گرفته شده است.
وی جنس تخریب های اخیر صورت گرفته علیه رئیس قوه قضائیه را از جنس تخریب های اوایل انقلاب علیه شهید مظلوم دکتر بهشتی دانست و افزود: یکی از برنامه های اصلی دشمنان این مرز و بوم ملتهب کردن فضای آرام داخلی کشور و تخریب چهره ها بوده است.
 رئیس شورای قضایی استان فارس هدف اصلی عوامل شکست خورده در ترویج و القاء ادعاهای دروغ و کذب را ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم و مسئولین خواند و یادآور شد: مردم بصیر ایران اسلامی همواره با وفاداری و پیشتیبانی خود از نظام و مسئولین خدوم ضمن بیمه کردن نظام اسلامی نقشه های شوم دشمن راد نقش برآب کرده اند.
 رئیس کل دادگستری استان فارس همچنین با بیان اینکه امروز بیش از هر زمان نیازمند وحدت و انسجام نیروهای نظام می باشیم گفت: لازم است با بصیرت افزایی و دوری از اختلافات اجازه ندهیم عوامل و عناصر دشمن از مجموعه نظام یارگیری کنند. وی معیار اصلی بصیرت را عمل به منویات رهبری و حرکت در این مسیر خواند.  
القاصی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: مسئولیت برقرای امنیت بر عهده مجموعه های قضایی انظامی و امنیتی است و در این مسیر باید کیفیت عملکرد خود را از میزان رضایت مردم قرار داد.
وی خاطرنشان کرد: مجموعه قضایی در مقام ایفای وظیفه و از حیث سلسه مراتب از نهادهای تحت نظارت رهبری است و دارای استقلال کاری است اما این امر نافع تعاملات در چارچوب قانون و در راستای ارائه بهتر خدمت نیست و این امر همواره مد نظر مسئولان در مجموعه قضایی بوده است.
رئیس کل دادگستری استان فارس با بیان اینکه برای اجرای عدالت ابزار و مقدماتی لازم است که بخش عمده ای از آن در اختیار سایر نهادها است گفت: زمانی مقدمه اجرای عدالت و احقاق حق فراهم می گردد که همه نهاد ها و سازمان ها به رسالت و مأموریت سازمانی و ذاتی خود به خوبی عمل نمایند.
القاصی نقش مردم در پیشگیری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی را مهم ارزیابی کرد و خواستار عزم عمومی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از وقوع جرائم شد و خاطرنشان کرد: ضرب‌ و جرح عمدی، سرقت، توهین، خیانت‌ در امانت، تهدید، صدور چک بلامحل و حمل مواد مخدر از بالاترین جرائمی است که در این شهرستان رخ می‌دهد.
وی  حفر چاه‌های غیرمجاز و تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را  تهدیدی برای محیط‌زیست و آیندگان و خلاف عدالت اجتماعی عنوان کرد.
 در این مراسم از خدمات پنج‌ساله بهنام باقری تقدیر و علی فاتحی که پیش ‌از این معاون قضایی دادگستری مرودشت بود، به‌عنوان رئیس جدید این حوزه قضایی معرفی شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز