افتتاح ۴ نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان در نمایشگاه دائمی فارس

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۴:۱۷:۳۶
کد خبر: ۴۹۶۱۳۴
افتتاح ۴ نمایشگاه مرتبط با صنعت ساختمان در نمایشگاه دائمی فارس
نهمین نمایشگاه انبوه سازی ، املاک و مستغلات ، هفتمین نمایشگاه مصالح ، تجهیزات و فناوری های ساختمان و پنجمین نمایشگاه درب و پنجره و صنایع وابسته به همراه اولین نمایشگاه آسانسور ، بالابر و پله برقی امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی فارس آغاز به کار کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان فارس گفت: 127 شرکت از سراسر نقاط کشور از جمله فارس، تهران، خراسان رضوی، مازندران، یزد، بوشهر، البرز، همدان، مرکزی، اصفهان، کرمان و ... در این نمایشگاه حضور داشته و به مدت چهار روز در سالن های حافظ، بهار، سرو و نرگس به ارائه آخرین دستاوردها و فعالیت ها و خدمات خود می پردازند.
عبدالناصر اسکندری گفت: با رشد شهر نشینی مسئله تامین مسکن و شرایط و امکانات مناسب زیستی از جمله در، پنجره، آسانسور و دیگر تجهیزات ساختمانی به عنوان یک مسئله مهم اقتصادی و اجتماعی تبدیل شده است و همچنین بیشترین میزان اشتغال زایی در بین فعالیت های اقتصادی مربوط به این حوزه می باشد.
اسکندری اضافه کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه تشویق حرفه ای سازی، ترویج سیاست های بهینه سازی، گسترش و تبادل فناوری و تجربیات و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه گذاری و انبوه سازی مسکن است و حامیان این نمایشگاه شهرداری شیراز، سازمان نظام مهندسی ساختمان فارس، سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، اداره کل راه و شهرسازی فارس، سازمان همیاری شهرداری استان فارس، شرکت شهرک های صنعتی فارس و دیگر سازمان ها و انجمن ها می باشند.
وی با اعلام اینکه زمینه فعالیت مشارکت کنندگان انواع آسانسور، پله برقی، درب و پنجره ، یراق آلات ، پرفیل، فرآورده های بتنی، سقف کاذب و سبک، مصالح نوین، سازه های فلزی، عایق های رطوبتی، سیستم های امنیتی و بیمه های ساختمانی و ... می باشد افزود: متخصصان و علاقه مندان به این صنعت می توانند جهت بازدید از این نمایشگاه تا جمعه سوم دی ماه از ساعت 16 الی 21 به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان فارس در شهرک گلستان شیراز مراجعه نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز