مدیرکل ورزش و جوانان فارس:

پایه ورزش کشور در مدارس است

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۷:۰۵:۵۶
کد خبر: ۴۹۶۷۳۶
پایه ورزش کشور در مدارس است
مدیر کل ورزش و جوانان فارس گفت: پایه و اساس ورزش کشور را باید در مدارس جستجو کرد
به گزارش خبرگزاری برنا از فارس ، حیدر علی کامیاب  در مراسم افتتاحیه المپیاد ورزشی درون مدرسه ای که با حضور مسوولان اداره کل آموزش و پرورش استان و اولیاء و دانش آموزان عشایری در آموزشگاه عشایری مالک اشتر شیراز برگزار گردید با بیان این مطلب اظهار داشت : برای من افتخار بزرگی است که بعد از سالها در بین دانش آموزان حضور یابم و از نزدیک برنامه های زیبای آنان را ببینم و دیدن این برنامه های زیبا و مفرح انسان را به یاد دهه 60 می اندازد.
وی گفت: فارس معدن استعداد در حوزه تعلیم و تربیت و ورزش است از این رو باید اینگونه هم باشد چرا که مقام معظم رهبری در سال 87 در سفر به استان فارسر این مطلب را بیان کردند که فارس باید در قله باشد و این سخن رهبر معظم انقلاب چشم انداز ما می باشد و در همه برنامه ها این مطلب را یاد آوری می کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس به خدمات ارزشمند مرحوم استاد بهمن بیگی اشاره کرد و افزود: با اقدامات انجام گرفته در همه بخش ها به ویژه تعلیم و تربیت و ورزش ثابت کرده ایم که یک استان توانمند هستیم و نمونه بارز آن مرحوم استاد بهمن بیگی است که در اوج مشکلات تحصیلی خدمات ارزشمند به این شهر و استان ارایه دهد و یک افتخار برای استان در سطح کشور باشد.
کامیاب به افتخار آفرینی ساره جوانمردی اشاره کرد و گفت: وقتی این بانوی شیرازی در رقابتهای پارالمپیک موفق به کسب دومدال می شود و برای کشور افتخار آفرینی می کند نشان از توانمندی بانوان ما را دارد و ما می نوانیم در این بخش کارهای بزرگتری انجام دهیم.
وی به ورزش دانش آموزی اشاره کرد و عنوان نمود: خوشحالیم که در ورزش دانش آموزی یک حرکت رو به رشد ایجاد شده است و با برگزاری اینگونه برنامه ها به ورزش استان نیز کمک خواهد کرد و هر چه ورزش دانش آموزی فعال باشد و توسعه یابد ورزش ما در سطح کشور به نقطه اوج خودش خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس همچنین به چشم انداز ورزش کشور در سال 1404 اشاره کرد و افزود: چشم انداز ورزش کشور در سال 1404 این است که به عنوان کشور برتر در آسیا مطرح شویم و برای موفقیت در این راه ، راهی نیست جز اینکه از آموزش و پرورش شروع کنیم و با استعداد یابی و آموزش و نخبه پروری و تعلیم و تربیت به هدف مورد نظر دست یابیم.
کامیاب در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد با تعامل و همکاری دو سویه و استفاده از همه ظرفیت ها هم در ورزش و جوانان و هم در آموزش و پرورش بتوانیم به موفقیت های بیشتری دست یابیم .
وی همچنین متذکر شد از هیچگونه کمک و مساعدت به ورزش آموزش و پرورش و بویژه ورزش دانش آموزی عشایری دریغ نخواهیم کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز