فرماندارویژه شهرستان جهرم:

جشنواره بزرگ بانوان موفق در جهرم برگزار می شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۶ - ۰۸:۰۸:۵۵
کد خبر: ۴۹۸۱۱۸
جشنواره بزرگ بانوان موفق در جهرم برگزار می شود
فرماندار ویژه شهرستان جهرم گفت: جشنواره بزرگ بانوان موفق در شهرستان جهرم برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از جهرم، علی رضا صحراییان اظهارداشت: باید زمینه فعالیت را  برای زنان در جامعه فراهم کنیم تا بتوانند نقش واقعی خود را در عرصه‌های مختلف ایفا و مطالبه کنند.
وی ادامه داد: جشنواره تجلیل از بانوان موفق در جهرم برگزار می شود دراین جشنواره از بانوان موفق در حوزه های مختلف اعم ازدینی، مذهبی، علمی، فرهنگی، ورزشی، پزشکی و هنری معرفی تجلیل خواهند شد.
معاون استاندار فارس مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره را شناخت بانوان موفق در عرصه های مختلف ، معرفی و فراهم نمودن زمینه حضور بانوان در عرصه های بین المللی،کشوری، استانی و شهرستانی و همچنین الگوپذیری دختران و بانوان دیگر از آنان عنوان کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به وظایف خطیر این کارگروه تصریح کرد:کارگروه بانوان و خانواده وظیفه خطیری برعهده دارد. باید با یک برنامه‌ریزیصحیح نسبت به رفع مشکلات بانوان که بیش از نیمی از جامعه را تشکیل می دهند، تلاش کنیم.
فرماندار ویژه جهرم خاطر نشان کرد: فعالیت های گسترده ای در حوزه بانوان  صورت گرفته که ضمن جلوگیری از موازی کاری باید از ظرفیت ها و پتانسیل های ادارات و ارگان ها در حوزه بانوان استفاده شود و هراقدامی که صورت می گیرد، باید نتیجه داشته باشد.
صحراییان با ابراز تاسف از طلاق عاطفی در جامعه بیان داشت:متاسفانه مشاهده می شود برخی زوجین دچار طلاق عاطفی شده اند و این امر باعث بروز آسیب های اجتماعی در جامعه می گردد.
وی تصریح کرد: اجرای طرح بهار نکو تاثیر بسیار زیادی در کاهش طلاق در جامعه خواهدشد. که زیر ساختهای آن توسط دفترنمایندگی مقام معظم رهبری و دانشگاه علوم پزشکی و فرمانداری ویژه مهیا شده و در آینده نزدیک با حضور مقامات استانی و شهرستان افتتاح  خواهد شد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز